Hej, ny på forumet : )

Busgrabb

Kör hoj, ha skoj !
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 K9
Ville bara säga hej till alla motardsnubbar !
Har faktiskt varit medlem på sporthoj.com för typ ett år sedan då jag körde gixxer 600 men sen försvann alla konton så jag orkade inte regga om mig, men nu när jag köppt ny båge så kände jag att det var dax ;)

Kör för övrigt en XR 650 03:a motardkittet är påväg så snart ska det köras :1pajas

Ha det gött !

Last edited:
Jo men välkommen förihelvete :)

Nu när du har Honda så ska du gnälla på Husa's service intervaller, skratta högt åt KTM's effekt och vikt siffror och låtsas som Husqvarna inte existerar :D
Då ska du se att du blir vän med Honda folket attans snabbt :D

Nja, men motard är himla skoj, har du kört det förut eller var det bara ett infall?

Och när du vurpar så är det du som går sönder och inte cykeln, och då SKA man :öl

Busgrabb skrev:
Ville bara säga hej till alla motardsnubbar !
...
Kör för övrigt en XR 650 03:a motardkittet är påväg så snart ska det köras :1pajas

Ha det gött !
Det finns faktiskt en och annan tjej som kör motard oxå! :fakta Men du kan kanske var förlåten för den HÄR ggn... :p

Kul med fler huliganer! Lycka till med bygget!

/ Vera

Re: Re: Re: Hej, ny på forumet : )

Wheeliegirl skrev:

Det tycker jag med (men jag som är matematiskt bildad kan se en förenkling av ekvationen: Tjejer = :rock )

de va du som hade min hoj innan va ?? no_fear från forumet köpte väl din hoj.. o sen köpte ja min av no_fear

phastasphuk skrev:

Nu när du har Honda så ska du gnälla på Husa's service intervaller, skratta högt åt KTM's effekt och vikt siffror och låtsas som Husqvarna inte existerar :D

Nja, men motard är himla skoj, har du kört det förut eller var det bara ett infall?

Och när du vurpar så är det du som går sönder och inte cykeln, och då SKA man :öl

He he är det så man ska bli vän med honda folket :D

Re: Re: Hej, ny på forumet : )

Yasha skrev:
Det finns faktiskt en och annan tjej som kör motard oxå! :fakta Men du kan kanske var förlåten för den HÄR ggn... :p

Kul med fler huliganer! Lycka till med bygget!

/ Vera

Grymt.....det visste jag inte att det fanns brudar här på forumet som körde motard, nice ;)

Även jag ny här på forumet.... HAr suttit och tjuvläst lite men nu är jag meddlem.. Måste få säga attd et finns en hel del sköna inlägg här....

phastasphuk skrev:

HAHAHAHHAA :D :D :D :D :D :D :tummenupp :tummenupp :tummenupp :notme

Välkommen! säg till när du mekat dit "skottkärrehjulen" och pillat dit den familjepizzelika framskivan så får vi ut å busa....
Kör oxå på en kvalitètsmotorcykel :hej :hej :hej :hej

Costanza skrev:
Välkommen! säg till när du mekat dit "skottkärrehjulen" och pillat dit den familjepizzelika framskivan så får vi ut å busa....
Kör oxå på en kvalitètsmotorcykel :hej :hej :hej :hej

He he... :tummenupp

Det är påpillat nu....har redan kört lite grann, skoj som fan är det :brynad

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...