Hej Bullen...

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
...jag har ett problem!

Jag har en (kvinnlig) arbetskamrat som fyller 40.
Hon bjuder en utvald skara från jobbet (6 pers) till sin stora fest. Övriga inbjudna är hennes nära och kära med sina respektive.

Naturligtvis vill vi fira henne med pompa och ståt.
Vi lägger ihop 2-300 spänn så vi får i storleksordningen 1500:- att handla för.

Nu till problemet:
Hennes man är en sugardaddy som i princip kan köpa vad som helst till henne. Hur bräcker vi honom med vår "skrala" budget.

Allt brainstormande är välkommet!!
Vad har ni själva köpt för roliga presenter och vad har ni fått!?

Edit*
Idiotiska förslag går bort direkt...

På frågan om hennes humor, hon är "allätare".

Last edited:
ge henne ett ganbang i present, för dom 1500 ni samlat ihop kan ni ju köpa lite handdukar för att torka rent efter er när ni e klara. :tummenupp

Alla inbjudna av de manliga könet köper en "clone a willy" å ger henne en ja clone av sin egen helt enkelt. Antagligen något hon inte skulle få av sin man... De kvinnliga deltagarna kan göra en bröstavgjutning eller liknande. ;)

Ge henne ett tandemflyg. En pryl är inget man minns

Last edited:
köp och gör en sak.. min polare hade dop nyligen.. han fick en gigantisk tårta gjord av blöjor.. nu kanske inte det är så intressant för henne.. men du förstår nog hur jag menar, köp en jävla massa saker och gör något av det istället. något ni vet hon gillar, eller något hon gillar att göra på fritiden.

gärna något med humor i, ni kanske inte bräcker hans dyra halsband och skit men hon kommer garanterat komma ihåg eran present så länge hon lever.

edit: han hade dop för sin dotter, inte för sig själv. klarlägger lite ;)

Last edited:
köp och gör en sak.. min polare hade dop nyligen.. han fick en gigantisk tårta gjord av blöjor.. nu kanske inte det är så intressant för henne.. men du förstår nog hur jag menar, köp en jävla massa saker och gör något av det istället. något ni vet hon gillar, eller något hon gillar att göra på fritiden.

gärna något med humor i, ni kanske inte bräcker hans dyra halsband och skit men hon kommer garanterat komma ihåg eran present så länge hon lever.

Bästa idén hittills, verkligen något att bygga vidare på!!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti