Satt vid datorn här, o kom å tänka på sporthoj.com när jag såg en "gammal" ducca-bild på mej.
Ville mest bara säga hej och att jag flyttat till andra sidan klotet, saknar självklart min gula ducca och att köra turer. Var bara med er en gång, men f**n vad kul det var!! Den dagen jag kommer hem igen måste jag göra om det! Saknar turerna med Ängelholmsgänget Kenta, Johan och Ulrik (o Björn med (Zed7)!
Här har jag tyvärr ingen hoj än, hoppas till våren.
Rena paradiset, 12 månaders mc-säsong... Pacific Coast Highway och surfning... kan inte önska mer!
Om jag kommer hem till sommaren 2007 har någon en streetracer att låna mig??
PS. Såg Blacktriples inlägg om Nurburgring... kan tillaggas att aven en annan har gjort den sträckan... fast jag körde gokart där oxå ..
Ner till Österrike o gjorde alpsvängar o sen autobahn hem, med ja.. spegelvisir.. det har man ju lärt sig till nästa gång!
Ha det bra alla o sätt igång med vintermecket nu!!
Jag har köpt en truck med 390 V8 (Cobra).. det ni...
Duccan
Los Angeles 061018
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=18509
Ville mest bara säga hej och att jag flyttat till andra sidan klotet, saknar självklart min gula ducca och att köra turer. Var bara med er en gång, men f**n vad kul det var!! Den dagen jag kommer hem igen måste jag göra om det! Saknar turerna med Ängelholmsgänget Kenta, Johan och Ulrik (o Björn med (Zed7)!
Här har jag tyvärr ingen hoj än, hoppas till våren.
Rena paradiset, 12 månaders mc-säsong... Pacific Coast Highway och surfning... kan inte önska mer!
Om jag kommer hem till sommaren 2007 har någon en streetracer att låna mig??

PS. Såg Blacktriples inlägg om Nurburgring... kan tillaggas att aven en annan har gjort den sträckan... fast jag körde gokart där oxå ..

Ner till Österrike o gjorde alpsvängar o sen autobahn hem, med ja.. spegelvisir.. det har man ju lärt sig till nästa gång!
Ha det bra alla o sätt igång med vintermecket nu!!
Jag har köpt en truck med 390 V8 (Cobra).. det ni...
Duccan
Los Angeles 061018
http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=18509
Bifogat
Last edited: