Hatar Custom

kosz

Ett mcsvin
Gick med
28 May 2005
Hoj
H-D FXSTB
Var med om det jävligaste idag var ute och åkte en sväng och möter en gäng Hd gubbar hejar som vanligt men ingen hejar tillbaka som vanligt och inte nog med det någon slänger en dosa snus på mig som tar i armen med resultat dosan exploderar och snus över hoj och mig fan vad förbannad man blir ska aldrig mer heja på en custom tur att den inte träffade hojen :kocko :kocko :huvet :finger :finger

Schyssta klubben att göra så. Du skulle ha vänt och dragit ikapp dom och väntat på att dom parkerar så du fick fråga vem som kastade snusdosan, risken är att dom är lika mogna som ett par 3'dje klassare eller något och säger "neh vadå, var det någon som gjorde det!?" eller nått ;)

De var väl ca femton stycken så de skulle nog vara rätt tuffa för jag var själv men tanken fanns :fatta!

kosz skrev:
De var väl ca femton stycken så de skulle nog vara rätt tuffa för jag var själv men tanken fanns :fatta!

Ja, då skulle nog inte jag stoppat dom heller, kanske dra förbi dom med fingret uppe eller något :hihi . Fast när dom är 15 ggr fler så är man kanske inte så morsk.

Kastar en en customåkare en dosa snus gör alla det.
Klotar en sporthojsåkare gör alla det.
ALLA motorcyklister är farliga.

Det finns idioter överallt, men bara för att en person gör det så betyder inte det att alla gör det, eller? Men visst fan var det jävligt idiotiskt att kasta en snusdosa på dig! :kocko

kosz skrev:
Var med om det jävligaste idag var ute och åkte en sväng och möter en gäng Hd gubbar hejar som vanligt men ingen hejar tillbaka som vanligt och inte nog med det någon slänger en dosa snus på mig som tar i armen med resultat dosan exploderar och snus över hoj och mig fan vad förbannad man blir ska aldrig mer heja på en custom tur att den inte träffade hojen :kocko :kocko :huvet :finger :finger

jag hälsar aldrig på customs :yoparty
custom tillhör inte min kategori :tummenupp

Man var väl mest förbannad när det hade hänt låg i ca 150-160 så det hade kunnat gå hur illa som helst om man hade haft otur blir mest förbannad på sättet vad fan hade jag gjort han det var väl bara för att jag körde sv :-(

kosz skrev:
Man var väl mest förbannad när det hade hänt låg i ca 150-160 så det hade kunnat gå hur illa som helst om man hade haft otur blir mest förbannad på sättet vad fan hade jag gjort han det var väl bara för att jag körde sv :-(
Var hände det någonstans? I Härryda? Bor själv nu under sommaren hos mor å far i Landvetter, så Härryda sladdar man ju förbi titt som tätt...

Råka ut för folk som kastar grejer när man åker bil/mc är ju fan inte kul... customnissen är ju lika begåvad som småbarnen som står på broar och släpper ner stenar på bilarna :kocko
Men han ville väl bara visa hurn outlaw han var, för visst hade han fransar på hojjen??
Sen det här med att räcka upp handen när man kör hoj, sånt har jag bara sett 1 eller kanske två customåkare som har gjort. för det mesta ser det bara ut så här: :tomten

Det va inte så enkelt att personen tappade sin snusdosa?
Vid nästa fikastopp kommer han stå där med abstinens och undra vart hans dosa är.

Inge fel på custom folk, det flesta morsar och är trevliga och det är väldigt sällan man håller på att frontalkrocka med en custom för att han åker så jäkla fort så han inte klarar av att hålla sitt spår i kurvorna.

Kan garantera att han inte tappade den då fick han nog tappa jävligt hårt ganska bred väg, men det är klart han kanske behövde fånga lite skruv som höll på att ramla av gyn stolen :lol

kosz skrev:
Kan garantera att han inte tappade den då fick han nog tappa jävligt hårt ganska bred väg, men det är klart han kanske behövde fånga lite skruv som höll på att ramla av gyn stolen :lol

Tappa den hårt :hihi . Tänk om du hade stannat dom och fick dem ursäkten "Oj förlåt, jag tappade den så hårt att den flög över på din sida" :hihi
Fast det är klart, saker kan ju studsa något enorm långt och högt när man tappar det i hög fart, så risken finns ju att det var det som hände, man får väl hoppas det, ingen är väl så dum att dom kastar en dusa som det fortfarande är kvar massa snus i på folk? :fatta!

Haha, coola gänget skulle visa sin hårda sida :D

Jag hälsar inte på nån - lönt liksom....

Så du menar att han kastade en dosa snus på dej, som inte ens var tom? :( vilket jädrans slöseri.

Var det Grovsnus, Ettan eller kanske rent av General?

hållundan skrev:
Var hände det någonstans? I Härryda? Bor själv nu under sommaren hos mor å far i Landvetter, så Härryda sladdar man ju förbi titt som tätt...

Det här är bara Hållundans sätt att hävda att han är oskyldig till händelsen

Sicket snack. Jag är en customnisse och hälsar på allt och alla.
90% hälsar tillbaks. Att slänga snusdosor på andra motorcyklister känner jag inte igen. Du har nog tyvärr mött en idiot. Spelar liten roll vilken hoj han hade.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti