Har tappat min kuts ,vid solna 20/5 2005

gsxr-sirwan

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
gsxr 600-01 såld-gsxR 750 :(
bestämde mig för att åka en sväng i fredags vid 15 00 tiden när jag blev tvungen att stanna pga för varm motor vilket va väldigt ovanligt då mätaren visa 115 grader efter bara några minuter körning, då märkte jag att min kuts hade ramlat av :( blev skit förbannad , för jag kunde inte åka tillbaka för att se om jag kunde hitta den då hojen var överhettad, när väl hojen fylts ner lite åkte jag o leta där jag kört men hitta inget :(

Om det är nån som hittat/sett en kuts till min gsxr 600 ( mörk blå med gula stripes) kan du snälla pma eller nåt , självklart belönas du.

en bild på den.

Vh
sirwan
070-7476553

Bifogat

• small2image005_copy1.jpg
    small2image005_copy1.jpg
    11.3 KB · Visningar: 112
Last edited:
ingen?

är det nån som vet var man kan få tag på en sån billigt går bra om den inte är i samma färg eller olackad?
är student å har inte mycket mony.

gsxr-sirwan skrev:
bestämde mig för att åka en sväng i fredags vid 15 00 tiden när jag blev tvungen att stanna pga för varm motor vilket va väldigt ovanligt då mätaren visa 115 grader efter bara några minuter körning, då märkte jag att min kuts hade ramlat av :( blev skit förbannad , för jag kunde inte åka tillbaka för att se om jag kunde hitta den då hojen var överhettad, när väl hojen fylts ner lite åkte jag o leta där jag kört men hitta inget :(

Om det är nån som hittat/sett en kuts till min gsxr 600 ( mörk blå med gula stripes) kan du snälla pma eller nåt , självklart belönas du.

en bild på den.

Vh
sirwan
070-7476553

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT