Har SH börjat tappa medlemmar?

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Är det bara för att det är försäsong nu och alla leker i garaget? Eller har det börja dö lite här på forumet? Inte varit så aktiv senaste året, eller är det bara jag som inbillar mig? Tycker online antalet är konstant lågt :(

"I varit så aktiv de senaste två åren" borde det stå i förstainlägget :D

Det är väl lite som vanligt när det är körbart väder, forumet blir lite av en spökstad.
Bara att kolla på bloggarna, under vintern har det rullat på som fan i de tre rutorna där, men nu kan det gå en vecka utan att det händer nåt. :hihi

Ni kan va en hoj ...

Grejjen med internetforum är att de är något av en fluga som håller på att gå över.

Låter väl rimligt att antalet online minskar nu när solen är framme, vädret fint och temperaturen nästan okej.

Svårt att sitta inne vid datorn och vara online samtidigt som man är ute på två hjul/äventyr :)

Jag tror att en bidragande faktor kan vara att vi blivit äldre.
Den lilla tiden vi har över om dagarna går till barn, hus, hem mm.
Nu förtiden fördriver jag inte många arbetsdagar per månad på SH förr kunde jag fördriva hela veckor.

Det ska erkännas att jag är här mycket mindre nu än förr. Men jag kommer aldrig lämna SH helt. Vare sig jag har hoj eller inte.

Finns lite profiler här inne som man ändå gärna har lite uppdatering på. För skojs skull lixom. Det har ändå gått 10 år. Som man "följts åt."

//M

Jag tror att en bidragande faktor kan vara att vi blivit äldre.
Den lilla tiden vi har över om dagarna går till barn, hus, hem mm.
Nu förtiden fördriver jag inte många arbetsdagar per månad på SH förr kunde jag fördriva hela veckor.

Haha typ.. Om cheferna bara visste :yoparty

Ouh no.. Är SH en fluga som håller på att dö? Vet innan så snittade det 2000+ online om kvällarna, igår var här typ 300-400 :(

Var det verkligen så många? Vill ha det till att det för några år sedan snittade på runt 7-800. Men visst känns det lite dött. När jag jag började läsa 2006 så fanns det alltid någon intressant eller tokrolig tråd på förstasidan, nu händer det mer sällan. Diskussionerna var intensivare och profilerna fler, tror att det speglade att det var en lite annorlunda sporthojskultur i mitten på 2000-talet än nu.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka