Har ni tappat kontrollen ?

ja, nej och jag blev påkörd
eftersom jag hade olagliga vapen på mig så var jag tvungen att börja gasa igen

Köpte stövlar för nästan 4' idag,vet inte om jag tappade kontrollen eller bara fick vårkänslor.

Jörgens projekt tycker jag dock bara tappat kontrollen om det handlar om lånade pengar,annars är det bara pengar som alltid går att skaffa nya,om man räknar bort att det är en Hd. ;)
Henrik

Köpte stövlar för nästan 4' idag,vet inte om jag tappade kontrollen eller bara fick vårkänslor.

Jörgens projekt tycker jag dock bara tappat kontrollen om det handlar om lånade pengar,annars är det bara pengar som alltid går att skaffa nya,om man räknar bort att det är en Hd. ;)
Henrik

Puh! inga lån och har inte tänkt sälja :krama

Jag tappade kontrollen på mitt hojkörande för länge sen.
Så fort det är över 10 grader och torrt ute måste jag få en hojtur om dan.
Är det fint väder är det bara att skippa jobbet o ut o gasa.
flickvänen har jag gjort mig av med, hon tog för mycket av potentiell hojtid...
Tell me om att förlora kontrollen. =)

(nån gång har man väl bromsat ut sig i en kurva och tackat sin lyckliga stjärna att det inte kom nån mötande trafik eller man hann stanan precis innan diket tog vid...)

Bromsat mig ut ur kurvan och ner i diket.

Resulterade i en kass axel i ett halvår, mer försäkringspengar än jag hade vågat hoppas på och en gnutta erfarenhet.

Nu såhär under vinter halvåret känns det som att jag har tappat kontrollen. A.B.S.T.I.N.E.N.S som tusan och så fort jag ser eller hör en motorcykel så blir jag smått tårögd och känslomässigt labil.

ÄR det fel på mig? :va :)

Hojen har jag full koll å kontroll på, den står under täcket i garaget. Däremot har jag tappat bort mina iphonehörlurar...

Hade lite bråttom till jobbet en morgon och har kört 3/4 delar , då märker jag att hojen tappar kraft .Va fan nu då tänker jag:va tittar lite försynt på varsin sida och ser att det rinner ngt på ena sidan , rinner o rinner det forsar:huvet ,, jaha det här är ju inte bra!
Försöker bromsa ner den med resultatet att det ser ut som man kör speedway
samtidigt närmar sig en kurva och ett stort dike
Det är nog enda gången man blivit lite halsvettig ,lyckades stanna intill kanten och efter lite letande så visa det sig att själva anslutningen till soppa kran lossnat vilket spruta ut över bakdäcket :mad: .

Lättade lite över ett backkrön och fick styrvobbel när framhjulet slog ner igen.
Det slutade av sig själv så jag klarade mig bra den gången.

180-200km/h på bakhjulet ner med framhjulet och PANG där exploderade packboxarna! Framhjulet, bromsskiva dränkt i olja: Inga frambroms och halt däck och så blir det väldigt kurvigt!
Då fanns det ingen kontroll kvar men det löste sig!!
Fick hög pulls dock!!

Tappar man kontrollen så trycker man bara "ctrl+alt+del"
Sen kan man börja om :)

Flög över styret och blev lite smått klämd av min egen hoj efter att jag gått ner för hårt efter en slangning.

ja har tappat kontrollen.... bakom soffan eller nått ligger den.... orkar inte leta upp den, så nu måste ja gå fram å byta kanal. Fattar ni hur jobbigt det är :confused:

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden