Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Tja!
Jag är lite sugen på att börja tävla nästa år, men det är ju ingen billig hobby
Så jag ska försöka hitta nån mer sponsor än mamma
Men dels är det ju svårt att hitta sponsorer, och dels är det ju svårt rent skattetekniskt att sponsra privatpersoner. Kan jag ens ta emot "gåvor" utan att skatta för det tex? 
Så egen firma kanske inte vore så dumt, men risken är ju ganska stor att den går med svidande förluster
Och mina bokföringskunskaper är precis lika usla som mina skatteteknikskunskaper
Men när man läser här så verkar ju egen firma vara vägen till lycka å framgång 
Alla pratar ju om att man kan dra av "allt" å de blir så billigt sååååå... Iofs, jag kommer ju säkert få tillbaka all moms, men där stannar det väl
Hur har ni andra som tävlar gjort, kanske mest ni som har lyckats få nån sponsor då? Har ni startat eget bara för att kunna få in sponsorpengarna, och nöjt er med det, eller har ni gått vidare och fått andra inkomster också?
Jag är lite sugen på att börja tävla nästa år, men det är ju ingen billig hobby

Så egen firma kanske inte vore så dumt, men risken är ju ganska stor att den går med svidande förluster

Alla pratar ju om att man kan dra av "allt" å de blir så billigt sååååå... Iofs, jag kommer ju säkert få tillbaka all moms, men där stannar det väl

Hur har ni andra som tävlar gjort, kanske mest ni som har lyckats få nån sponsor då? Har ni startat eget bara för att kunna få in sponsorpengarna, och nöjt er med det, eller har ni gått vidare och fått andra inkomster också?