Har Mell & Eva fesr?

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Har mell % cEva fest? och jag är inte bjuden!!!!!!!!
Och desvärre, ingen som är där svarar på mina telefonsamtall.... det kan jag leva med.. men vart ska ni... hädare!!!

ha ha-... jag hittade er til slut... jag visste att ni inte kunde klara er utan mig... !!!!!!!!!!!! :cool:

FRÄNA FAKTA!!!!

1.Om jag har 3 ordinarie polare hos mig så blir det 10 ggr så stökigt som om jag har 10 UMCC dudes på fest...

2.Jag ÄR så tuff att folk inte kan förstå det!

3. Jag satte rekord i att göra av med LITE pengar igår... men blev ändå apfull...

4. Tillochmed poliserna som skulle skicka hem mig visade respekt & vördnad när de såg att det var jag... HA HA

5. Klockan är snart 13, och jag är fortfarande full!! Hur går det till??

Re: FRÄNA FAKTA!!!!

Advance4Stroke skrev:
1.Om jag har 3 ordinarie polare hos mig så blir det 10 ggr så stökigt som om jag har 10 UMCC dudes på fest...

2.Jag ÄR så tuff att folk inte kan förstå det!

3. Jag satte rekord i att göra av med LITE pengar igår... men blev ändå apfull...

4. Tillochmed poliserna som skulle skicka hem mig visade respekt & vördnad när de såg att det var jag... HA HA

5. Klockan är snart 13, och jag är fortfarande full!! Hur går det till??

:rolleyes:

Tackar John för ett trevligt barnkalas.
Men f..n vad dålig jag vart. Hela söndagen gick åt att ligga i soffan och ha ångest & huvudvärk och allmänt kass.
Tyckte ju inte att jag fick i mig så mycket. Men det har väl med åldern att göra..

Håller med suzukiman, tack (John o Eva) för ett trevligt arrangemang, tror aldrig jag sett så många ritat fin fiiina teckningar på en fest :rolleyes:

Mådde inte lika dåligt som suzukiman..... tog ut rettan o rastade den efter sörfors vägen :rock , mot vännäsby, lirade lite "drums", åsså hem igen :tummenupp

Suzukiman skrev:
Tackar John för ett trevligt barnkalas.
Men f..n vad dålig jag vart. Hela söndagen gick åt att ligga i soffan och ha ångest & huvudvärk och allmänt kass.
Tyckte ju inte att jag fick i mig så mycket. Men det har väl med åldern att göra..

...eller så var det maten =p

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...