R1 Uffe
Trafiklärare Till Yrket
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Skaffade en HP Pavilion dv9813, tyckte det var massa förinstallerat skit på den så jag läste lite hastigt att man kan fixa en ny installation genom att bränna ut recovery skivan eller trycka in F11 vid uppstart. Det kändes bra ifall min egen "vanliga" installation av vista skulle gå åt pipan.
Installerade en Vista version som jag har hemma, men till min förvåning så har inte HP nå bra drivare på hemsidan eller så är det något som har gått jätte snett.
Får inte igång det trådlösa och lite annat som är "gult" i enhetshanteraren.
OK tänkte jag, startade om datorn trycker F11, men inget händer, den kommer bara till den installerade vista igen.
På partitionen så står det att den har 3Gb av 10Gb ledigt, så recovery grejen verkar vara kvar i datorn åtminstone.
Nån som har nå förslag vad jag kan göra för att få igång recovery grejen
Uffe
Eller kanske någon som har en recovery skiva till denna laptop som kanske kan bränna ut en till ??? Eller att jag får ladda ner den
Installerade en Vista version som jag har hemma, men till min förvåning så har inte HP nå bra drivare på hemsidan eller så är det något som har gått jätte snett.
Får inte igång det trådlösa och lite annat som är "gult" i enhetshanteraren.
OK tänkte jag, startade om datorn trycker F11, men inget händer, den kommer bara till den installerade vista igen.
På partitionen så står det att den har 3Gb av 10Gb ledigt, så recovery grejen verkar vara kvar i datorn åtminstone.
Nån som har nå förslag vad jag kan göra för att få igång recovery grejen
Uffe
Eller kanske någon som har en recovery skiva till denna laptop som kanske kan bränna ut en till ??? Eller att jag får ladda ner den
Last edited: