Har du problem med överbliven hårddisk?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Den här veckan har båda mina hårddiskar krashat :huvet

Finns det nån vänlig själv här i staden som kan tänka sig att skänka en hårddisk?

Är den väldigt fin och i bra skick kanske jag kan erbjuda lite pengar för den.

Jag har för avsikt att köpa mig en stor och fin hd, men de får bli nån annan månad som innehåller mer pengar.

Alla typer av oanständiga förslag emottages tacksamt!

:rolleyes:

Det vi snackade om kunde jag inte lösa.. Har inte vart där än typ.. Skall dock kolla det när jag får chansen..

/Kimbooo...

Mark skrev:
Den här veckan har båda mina hårddiskar krashat :huvet

Finns det nån vänlig själv här i staden som kan tänka sig att skänka en hårddisk?

Är den väldigt fin och i bra skick kanske jag kan erbjuda lite pengar för den.

Jag har för avsikt att köpa mig en stor och fin hd, men de får bli nån annan månad som innehåller mer pengar.

Alla typer av oanständiga förslag emottages tacksamt!

:rolleyes:

du kan få låna en av mej har en 40 GB liggande som jag precis fick tillbaka av en kompis men inte blir det länge kanske en månad lr två ska formatera om snart då behöver jag den för att lägga över diverse saker som Hemsida,kort,filmer och så klart all Porr :rolleyes:

Har en gammal 30gigare som ligger och skräpar hemma i götet. Vet dock inte om den funkar. Kan kolla det när jag kommer hem...

Du förresten, vilket datum blir "du vet vad"?

Puss

Gottis skrev:
du kan få låna en av mej har en 40 GB liggande som jag precis fick tillbaka av en kompis men inte blir det länge kanske en månad lr två ska formatera om snart då behöver jag den för att lägga över diverse saker som Hemsida,kort,filmer och så klart all Porr :rolleyes:

Klockrent!

En månad eller två passar mig utmärkt! :)

Om du PM:ar mig din adress så kan jag kan hämta den ikväll om det passar herrn? Eller, hm, är de efter 16.00 så är de bättre om du sms:ar den. 0730 36 28 85.

:banana

hållundan skrev:
Har en gammal 30gigare som ligger och skräpar hemma i götet. Vet dock inte om den funkar. Kan kolla det när jag kommer hem...

Du förresten, vilket datum blir "du vet vad"?

Puss

bra!

du kommer hmm, nu på fredag?

"du vet vad" - är på lördag, fått pm?

*hångla upp*

Långa farbron skrev:
Jag har ingen hårdisk och sluta tjata om att du vill ligga med mig :kocko
Nej nej, du har fått allt om bakfoten.

Du har en hårig dick och den vill ligga mellan alla.

Mark skrev:
Klockrent!

En månad eller två passar mig utmärkt! :)

Om du PM:ar mig din adress så kan jag kan hämta den ikväll om det passar herrn? Eller, hm, är de efter 16.00 så är de bättre om du sms:ar den. 0730 36 28 85.

:banana

är bara hemma en kortis ikväll vi får ta det imorgon lr i helgen
ska iväg och få lite gymnastik :tuttar :tuttar så du och håll undan kan ju ha eran så tar jag lite annat ;)

Nu kommer Mark va skyldig mig sitt liv för att han fick låna min hårdisk han ska falla på knä när han ser mig :Bugar :Bugar :Bugar och putsa mina oxtar stövlar för nu, har han fått låna en Hård disk att vörda räknar ju själv klart med en massa gratis Taxi resor :tungan :tungan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman