Har du lite tid över för övningskörning...?

Nike

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2003
Hoj
Kawasaki ZX-9R 2002
Tjenix!!!.....är på "G" att ta mitt A-kort, men har för tillfället ingen att övningsköra med privat :( Hittade denna sida med Uppsalabor!!! :tummenupp och tänkte att det kanske finns någon vänlig själ här som skulle kunna tänka sig att ta sig an en rookie....Hör i så fall av dig....... :squid

Last edited:
Det är nog några som skulle kunna tänka sig att ställa upp, men inte får för lagens långa arm. Så det får väl bli den rekorderlige Taz som gör en insats som vanligt! :D

Ännu en gång njuter man av sötman av det några veckor gamla kortet och tänker: fy fan va skönt att slippa jaga handledare! :D

Nu ska du inte vara så där kaxig Tinatjejen......:D

Bikerbruttan: PM:a TAZ (Dennis) fråga snällt så kankse han är snäll tillbaka !

Visst...

Penguin skrev:
Det är nog några som skulle kunna tänka sig att ställa upp, men inte får för lagens långa arm. Så det får väl bli den rekorderlige Taz som gör en insats som vanligt! :D
... i mån av tid. Å visst skriver jag på som handledare till dig om du vill. Haken är att jag redan är handledare åt en person. Men om du vill komma ner och vara med på våra teknikövningar på Librobäck så är du hjärtligt välkommen. Allt går att lösa, får väl åka ner med en först, lämna den där och sedan hämta nästa. Omvänt gäller vid hemåkning. Sen om man ska vara laglig så får ju bara en person köra åt gången vid teknikförfarandet...

//D

Fem år med obruten körtkortstid för hoj, saknas... inofficiell handledning och instruktioner om körteknik m.m. är jag däremot bra på. Fast det hjälper ju inte om man ska åka lagligt i trafiken eller till och från inhägnat övningsområde.

Kan dock assistera annan handledare om så önskas.

Sökes kunskaper i hur man drar till sig ordningsmaktens uppmärksamhet kan jag nog hjälpa till, tyvärr. :rolleyes:

Penguin skrev:
Sökes kunskaper i hur man drar till sig ordningsmaktens uppmärksamhet kan jag nog hjälpa till, tyvärr. :rolleyes:
Vi har ju t.o.m. en instruktionsvideo tillgängli på zeals server.. :crash :hej

Jag kan ställa upp i mån av tid.
Hjälpte ju min sambo (pissmyran) med kortet förra året och det gick ju bra.

Så är du intresserad hör av dig.

//B

Penguin skrev:

den är jag också bra på :fakta
senast på brostugan förra onsdan...

ALDRIG MER bROSTugan!!!
/z

zeal skrev:
den är jag också bra på :fakta
senast på brostugan förra onsdan...

ALDRIG MER bROSTugan!!!

Hehe vi är ju ett gäng numera som är bra på att fånga deras uppmärksamhet. Senast igår på väg hem från Sigtuna fick jag dem nog att höja på höja på ögonbrynen då jag mötte dem ute på vischan på ca 9000 varv på treans växel....... :D

Bikerbruttan skrev:
Tjenix!!!.....är på "G" att ta mitt A-kort, men har för tillfället ingen att övningsköra med privat :( Hittade denna sida med Uppsalabor!!! :tummenupp och tänkte att det kanske finns någon vänlig själ här som skulle kunna tänka sig att ta sig an en rookie....Hör i så fall av dig....... :squid

Se där, det var väll inte så svårt.
Nu får du se till att köra så mycket det går!

Man tackar för svaren.... :) Hmmmm......verkar inte vara många som kör laglydigt någon längre tid.... :lol

Last edited:
Bikerbruttan skrev:

Hmm.... Jag har ju haft mitt i drygt 5 år... så...

Inte kör jag så fort heller - har ju körkortet kvar :)

Hör av dig så ordnar vi nått.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...