Har du en snowracer liggandes?? (sthlm)

Ähh, det är ju nostalgi inkapslad i min snowracer... Tror jag behåller den...

Minns ni dom med vadderat säte, det var fina grejer. Sen blev det hårdplast för hela slanten...

Minns en bortskämd polare som hade den där där snöret drogs in automatiskt och som hade stötdämpare där fram... Hehe, det var onödig lyx där det!

Får man fråga vad du ska ta dig till med en snowrejser? Ska du åka på bakan eller =)

/Z

- Har du kollat på blocket? Gulan??

Jag har en tror jag, liggandes i källaren. Trimmad/lättad med borttagen broms, vallade medar. Grymt flow med andra ord.

Haha, Fyfan vad glad jag e nu... :)
Hittade min gamla gryma (riktiga) snowräääääser i källaren... Aluskidor, boxram m.m. :tuttar
Also known as Ryssen... Made in U.S.S.R....

HA DE GÔTT

Bifogat

• Pc200047.jpg
    Pc200047.jpg
    122.5 KB · Visningar: 191
d1ce skrev:
inte särskilt... körde olika naturligtvis och vet inte hur fort det gick just där, som fortast kanske det gick ~80?

Ok... Vi har också lekt lite sådär... Fast med crossutrustning å hjälm... Kom upp i 95 har jag för mig... Roligt som fan... :)

HA DE GÔTT

Ludde skrev:
Ok... Vi har också lekt lite sådär... Fast med crossutrustning å hjälm... Kom upp i 95 har jag för mig... Roligt som fan... :)

HA DE GÔTT

visst är det... vi använde en integralhjälm nån gång/några gånger, mestadels utan

det coolaste var sista rungdan som inte är med, när vi stannade då flammade det till, så brann racern :D

haha.... de där känner man igen, för några år sen så var vi ute o åkte efter en 75cc moppe(gick bra! 120på mätaren så den gjorde nog över 90), vi körde iof på gräs, utan snö, och det var väl lite mer av jackass stil, målet var att få av den åkande i en så häftig krash som möjligt!!! (nominerade till ett D-A?) :3freak

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti