Har denna sidan dött alldeles?

PiHa

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2012
Hoj
Hoj nr 4: Honda CBR 600f 1994
eller var det lättare att kommunicera via fb så nätverket är flyttat?

Jag visste inte att den varit vid liv :)

Ska jag ta bort forumet? Vill helst bara ha aktiva forum (finns säkert andra oxå som är på gränsen).

Hej!

Sidan görs av medlemmarna. :) Om folk skriver så lever den, men ja, all vår aktivitet är på facebook. Vad tycker ni tjejer, ska vi ha kvar gruppen eller stänga? Om det inte blir mer aktivitet här finns det ingen mening att ha kvar forumet. :)

Mvh
Monika

Hej! Jag har hittat tillbaka tack vare FB idag =) Har helt glömt bort att sidan finns =) Tycker att den ska finnas kvar. Ibland lättare att samordna körningar via forumet än på FB då trådarna lite ramlar bort efter ett par dagar (på FB) när folk fyller på med nytt material och ingen kommenterar längre.
Jag röstar FÖR.
// Linda "Helgonet" =)

Hittade också hit igen tack vare fb! :P
Klart vi ska ha kvar denna! Alla får engagera sig lite så blir det skit bra! :tummenupp

Nu när jag vet att den finns så :D

Härligt!! Då tycker jag vi livar upp stället igen! :) Ska ni ut och köra så skriiiiiv :)

Det är synd att all aktivitet är på fb, då jag valt att inte ha ehmm, skiten. ^^
Så mer aktivitet på forumet hade varit önskvärt. Är ny i hoj sammanhang då jag inte varit den sociala föraren, och tog kortet för lite mer än 2 månader sen. Men vill gärna träffa fler likasinnade. =)

Eftersom mitt inlägg uppdaterats bort :tungan

Det är väl bara att vi alla ser till att uppdatera på båda ställen om det händer något.

:)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...