har begått brott 097c

gros coeurs

Medlem
Gick med
1 May 2003
Hoj
Ducati 996 2001, 110cc fiddy
för er som inte är bekannta med fikonspråket så betyder det: cyklat utan lyse när det är mörkt. 300:- rolig utgift...inte..jävla skitsnutar

gros coeurs skrev:
för er som inte är bekannta med fikonspråket så betyder det: cyklat utan lyse när det är mörkt. 300:- rolig utgift...inte..jävla skitsnutar
HAHA! hur i ******** lyckades du me de??? :va

gros coeurs skrev:

Uppsalapolisen är dom största psykfall jag nånsin stött på.

Är det bättre att sitta i rullstol för att du inte syns ? :kocko

Har varit nära att köra på ett antal cyklister pga att dem inte syns, tycker det är helt rätt att ha koll på cyklister utan lyse.

Skaffa lyse. Det är ju mörkt nästan hela dygnet nu, så lite valuta får du ju för pengarna.

Edit: Cyklisterna i Uppsala är betydligt värre psykfall än poliserna. Tur att vi inte har cyklande poliser.

En kompis till mig fick 600kr böter och indraget lämp för skjutsning på cykel utan lyse! :gnissla

Jag försöker preja cyklisterna ner i diket eller mot trottoaren om jag ser dem utan lyse (oftast ser jag dem inte alls)... Bara så att ni vet... Mohahaha!!!

( :hihi )

TomK skrev:
Jag försöker preja cyklisterna ner i diket eller mot trottoaren om jag ser dem utan lyse (oftast ser jag dem inte alls)... Bara så att ni vet... Mohahaha!!!

( :hihi )

mwuahhahahah!! :hihi

jag va påväg hem från thaiboxningen där jag en kvart tidigare hade dragit axeln ur led. och fått den tillbakabruten av min tränare. på väg hem hoppar det ut en snut på cykelbanan o haffar mej...tror ni jag vart förbannad eller? jävla snutar. o ont som satan i axeln har jag också!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025