Handledare!

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Måste la finnas nån go människa som vill ta med mig ut för att rasta av kawan lite? Den börjar ju snart damma igen så lite som den blir körd! Blivit nojigt att köra själv när man bor granne med polisstationen :gnissla Behövs bara skickas in personuppgifter elektroniskt till transportstyrelsen så får man bröööpa tillsammans efter nåra dagar!

Jag bjussar på fika eller full tank! :tuttar

Jag hade nog kunnat hjälpa till, men det är väldigt sällan jag är i göteborg och snurrar, det brukar mest bli kungsbacka och söderut.

Ingen annan skön knutte här inne som kan hjälpa till då? Killen måste ju få komma ut och köra lite :)

Seriöst så är det inte "bara" att lämna in papper. Du har fullt ansvar för din "åkpåse" och det är ditt körkort som ryker om han gör något dumt....:fakta

Inte meningen att låte otrevlig utan mest nyfiken. Du joinade 2006 och inte tagit kortet ännu?

Är handledare redan (igen) och en i taget får räcka.

Dumheter utlovas att jag definitivt inte gör! Kör inte över min förmåga och jag vet att min förmåga är mycket låg, även om man känner sig som en kung och odödligt ung. :rolleyes: Jag är alltså inte ute efter att hitta nån snubbe att ha som förkläde och dra ut och försöka lägga knäna i backen, utan lugn och sansad touringkörning, stanna och få lite tips då och då på vad jag kan tänka på etc. :)

Ang att jag inte tagit kortet så gick jag med när jag var 16 år gammal (22 nu) och intresserad av 125a. Det blev inget av det och nu återupplivade jag mitt konto för någon månad sedan. :)

Edit: Förresten, koop, är det du från gamla goda moppenet? Minns att en blond kille modell typ sent -80 tal nickade det!

Last edited:
Jag är den samma koop ja :) Snarare mitten 80tal än sent, men ändå :P

Varför bara en åkpåse i taget grabbar? Jag har fyra :P

Se på fan! vad jag minns lallade du dock med bil? Jag är tSp förresten, haha

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026