Handledare sökes i göteborg

Joppe_

Ny medlem
Gick med
4 May 2007
Hoj
00 Suzuki Sv650
lite konstigt inlägg men vafan..

Tänkte kolla efter om det finns någon bra handledare som är sugen på att övningsköra lite då och då eftersom min nuvarande handledare är väldigt upptagen. Min hoj står i princip och dammar igen... Känner att jag måste få köra lite så jag kan klara provet i sommar!

Bor i Göteborg :)

Hej! Tänkte följa upp denna tråd. Behöver lite mil under bältet så att jag kan ta kortet i sommar. Om någon är utbildad handledare och ändå åker ut emellanåt och kan tänka sig sällskap så vore det kul! Betalar givetvis för alla omkostnader:)

Hej! Tänkte följa upp denna tråd. Behöver lite mil under bältet så att jag kan ta kortet i sommar. Om någon är utbildad handledare och ändå åker ut emellanåt och kan tänka sig sällskap så vore det kul! Betalar givetvis för alla omkostnader:)

Finns nog extremt få som är utbildade handledare då det ej behövs för övningskörning med MC ;).

Du kan ju prova i göteborgsforumet här på sporthoj, men bättre än forum e nog att visa upp sig lite, tex dyka upp på nån fest av WCX eller KMK och tjöta med lite mc-folk

Mitt fel! Dock skall man ha handledarbevis:)
Kanske funkar här ändå men ska söka andra vägar oxå...

Har sett att positivt inställda har löst detta på här. Hade hoppats på lite positiva insikter....
:banana

Har sett att positivt inställda har löst detta på här. Hade hoppats på lite positiva insikter....
:banana

alla hojåkare är positiva. det är bara du som newbe som det tar lite längre tid att förstå vad vi verkligen roar oss med på emermiddagarna. du hade utan tvekan fått åka med mig OM jag haft körtkortet i minst 5år och du bott i sthlm. lär dig ha tålamod.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman