Handledare sökes!Övningskörning...

Glambitch

Rookie
Gick med
22 May 2009
Hoj
ER6-n....
Hej alla tjejer!
Hade behövt handledare , skall gå igång med mitt kort så fort snön smält.!!Införskaffat min egna lilla sötnos i våras, den längtar efter att få ut och gasa lite..
Jag står självfallet för bensin, och anmälan om handledarskap, samt diverse utgifter..
Vill sååå hjärtans gärna ha mitt kort till våren.
Jag bor i Malmö , ring gärna mobilen, 0702-174424....
Clara:Bugar

Ta teorin nu under låg säsongen så har du det klarat till våren.

Tjena Clara, hjälper inte Dogge dig med detta så får vi andra ta tag i biffen, kul att du äntligen skaffat hoj.

:krama

Ändrade regler, och du måste genomgå riskutbildning innan du får skriva upp, som jag fattat det.

Trode bara det var riskutbildning innan du fick köra upp för det var ju därför dom stoppa så många uppkörninger i slutet av föra året för dom inte hade gjort riskutbildning.

Kan mycket väl ha helt fel

Last edited:
Trode bara det var riskutbildning innan du fick köra upp för det var ju därför dom stoppa så många uppkörninger i slutet av föra året för dom itne hade gjort riskutbildning

Ja, så kan det också ha varit. Först teori, sen risk och sen uppkörning. Minns bara att det var en massa tvistande om ifall Sarah skulle behöva göra riskutb. eller inte, eftersom hon skrev upp innan datumet som riskutb. infördes.

Ja, så kan det också ha varit. Först teori, sen risk och sen uppkörning. Minns bara att det var en massa tvistande om ifall Sarah skulle behöva göra riskutb. eller inte, eftersom hon skrev upp innan datumet som riskutb. infördes.

ja precis men sen vet jag inte hundra för dom som hade gjort provet hade ju men dom blev iaf stoppade från uppkörning

EDIT: Rätt swish man måste gå den innan man kan göra teoriprovet

Last edited:
Tjena Clara, hjälper inte Dogge dig med detta så får vi andra ta tag i biffen, kul att du äntligen skaffat hoj.

:krama

Jo klart jag hjälper till, men det är inte så lätt att ordna barnpass flera dagar i veckan.

Det är inga problem med varken teori eller riskbeteende utb. Det är bara körningen som vi behöver hjälp med. Skicka personnummer, kontonummer, pin kod till Eurocard så fixxar vi resten:D

Mvh
Douglas "Zilversurfer" på Glambitch konto.

Jo klart jag hjälper till, men det är inte så lätt att ordna barnpass flera dagar i veckan.

Det är inga problem med varken teori eller riskbeteende utb. Det är bara körningen som vi behöver hjälp med. Skicka personnummer, kontonummer, pin kod till Eurocard så fixxar vi resten:D

Mvh
Douglas "Zilversurfer" på Glambitch konto.

Hahahaha :yoparty

*/ ?>
Back