handledare i sthlm sökes.

tottelias

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
z800 ,CBR1000RR -08, R1 -06 såld, R1 -99 stulen
Håller på att ta kortet nu, undrar om det är någon som skulle kunna tänka sig att vara handledare för en peng, så man kan öva lite på fritiden oxå.
Far har lappen men har inte kört mc sen han var 20år så han var inte så sugen, och dem kompisar med mc-kort har inte haft det i 5år så det går inte =(.
så har tänkt mig 500kr för två timmars körning/per åktillfälle.
bor i sthlm. och jag betalar självklart handledarskaps avgiften.

Last edited:
Det är bara att slänga upp farsan på bönpallen och åka till nåt ställe du kan öva konbanor mm på. Det finns inget krav att han skall åka på egen mc, utan det går bra bakpå den som övningskör. Lite får han väl ställa upp på.

Det är bara att slänga upp farsan på bönpallen och åka till nåt ställe du kan öva konbanor mm på. Det finns inget krav att han skall åka på egen mc, utan det går bra bakpå den som övningskör. Lite får han väl ställa upp på.

haha jag vet har försökt övertala han, han e ju upptagen med jobbet typ 24/7, ska tjata som fan på han men då blir det typ åka en timme varannan vecka som bäst =\.

haha jag vet har försökt övertala han, han e ju upptagen med jobbet typ 24/7, ska tjata som fan på han men då blir det typ åka en timme varannan vecka som bäst =\.

Sök handledare med dina polare trots de inte haft i fem år. Jag är handledare och haft mitt i 3 år i Juli. :D

Kostar ju bara 170kr att försöka ändå...

okej så det kan gå ändå? den ena har haft kort i 1år och den andra i 2år, dock är han som har haft i två år bara 24år. Ska prova att söka det skadar ju inte, men jag är tveksam att han som haft i ett år går igenom.
Men det är ingen som skulle orka här på sporthoj för 500kr/två timmar per gång plus att jag betalar er bensinkostnad?.

Jag skulle iofs kunna tänka mig att tjäna lite extra pengar, övningskörde 500 mil med min polare förra sommaren, lite trögt att köra i det tempot men vad gör man inte för pengar :)

Har dock inte heller tonvis med tid, är det helger eller kvällar du skulle vilja åka?

Jag skulle iofs kunna tänka mig att tjäna lite extra pengar, övningskörde 500 mil med min polare förra sommaren, lite trögt att köra i det tempot men vad gör man inte för pengar :)

Har dock inte heller tonvis med tid, är det helger eller kvällar du skulle vilja åka?

Du har ett PM =)

DANIZ:

Hur kan det komma sig? Min jobbarkompis har två månader kvar tills han har haft det i 5 år. Känns inte som att dom gör fel lär ju va en dator som automatisk kollar att det är fem år. Eller någon som vet?

Känns ju jävligt skumt att du fick bli handledare när du bara har haft det i 3år.

Sök handledare med dina polare trots de inte haft i fem år. Jag är handledare och haft mitt i 3 år i Juli. :D

Kostar ju bara 170kr att försöka ändå...

Lucky basterd ;)
När jag sökte tillstånd å köra med frugan förra sommaren så sökte jag ju såklart för alla körkort jag har :P (ansökan skulle ju ändå in å de kostar inget extra för de övriga behörigheterna)
B togs -03, CE -04/05, A sent -05

Fick som svar av länsstyrelsen att vi beviljats tillstånd för att köra B och C men inte CE å inte A pga mindre än 5år... Jävla tidsfascister :D

DANIZ:

Hur kan det komma sig? Min jobbarkompis har två månader kvar tills han har haft det i 5 år. Känns inte som att dom gör fel lär ju va en dator som automatisk kollar att det är fem år. Eller någon som vet?

Känns ju jävligt skumt att du fick bli handledare när du bara har haft det i 3år.

Hade väll bara tur, de verkar ju uppenbarligen kontrollera manuellt. Och de tror väll att man inet söker om man inte uppfyller kriterierna.

:tummenupp

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...