Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr.Dna skrev:Japp.. Var där själv och tittade, hade bara 125r har alltid minst typ 50 st inne... Några skit fräcka hade dem. Men de var lite dyra, de skulle få in fler i en vettig prisklass 2 veckor efter att jag var där, så jag köpte min av en privatperson istället...
Stället ligger nära Hannover. Ganska långt ner om man säger så, fast vem vet, kanske värt det...Ett plus är att en av handlarna snackar flytande Engelska...![]()
Mr.Dna skrev:Menar du vilka som sålde dem? Det var En Lada de hade gjort om till att sälja motorcyklar i, låter lite skumt, jag vet, Men de verkade reko.. De hette i en tysk mc tidning
die 125: er depo
eller något sådant.. De hade en nsr, en -01 som jag var intresserad av, men när de skulle hämta nycklarna så hittade de dem inte, de sa att de hade haft inbrott 2 veckor tidigare, så det kan ju vara därför, man vet ju aldrig, själv tyckte jag inte de verkade skumma, de reparerade också mc. Jag ångrar mig lite på att jag inte köpte en av Mitona som de hade inne, en röd -99, skit fräck...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |