jag har hittat en firma i usa som har billiga yamaha originaldelar
, men vilket j-vla krångel att handla där!!! Firman heter Extreme powersports o ligger i new york, började med att maila för att kolla in om det gick bra att skicka till sverige, utan svar ifrån dem. Ringde efter två dar och en snubbe sade att det gick bra men det var lite dyrare frakt så beställ vad du ska ha så mailar vi fraktkostnaden.
Idioten gjorde som fånen sa men inte kom det någe mail!!! Men pengar drog de minsann, nu blev jag sur och ringde igår o frågade lite försynt vad som pågår och andra änden svarade att han skulle kolla det och maila mig svaret. Inte f-n kom det nåt mail!! Idag ringde jag igen och påtalade problemet då fick jag svaret att min order var "under process" så det kommer i mitten av januari. Fine!!! Ska det vara så svårt att maila den informationen???
Kan upplysa om att de snackar hyfsat fort i telefon dessutom.....
Har handlat en del på ebay och de använder sig bara av mail!!!
Men billigt är det iallafall
Är det nån mer som det har strulat för???

Idioten gjorde som fånen sa men inte kom det någe mail!!! Men pengar drog de minsann, nu blev jag sur och ringde igår o frågade lite försynt vad som pågår och andra änden svarade att han skulle kolla det och maila mig svaret. Inte f-n kom det nåt mail!! Idag ringde jag igen och påtalade problemet då fick jag svaret att min order var "under process" så det kommer i mitten av januari. Fine!!! Ska det vara så svårt att maila den informationen???
Kan upplysa om att de snackar hyfsat fort i telefon dessutom.....
Har handlat en del på ebay och de använder sig bara av mail!!!
Men billigt är det iallafall

Är det nån mer som det har strulat för???