Handbok till RG 125

GurraBiker

RG-gangster
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Suzuki RG 125f - 92
Jag har letat o letat efter en handbok på engelska eller svenska till min RG men allt jag har hittat är en satans fransk bok :kocko .... eftersom franska inte är min starka sida så har jag lite problem med den. Finns det överhuvudtaget någon bok på engelska eller svenska?

nya eller gamla modellen?? tror det bara finns original boken till RG (gamla), brorsan hade en sån iallafall...

colik skrev:
nya eller gamla modellen?? tror det bara finns original boken till RG (gamla), brorsan hade en sån iallafall...

Står i hans "avatar" vad han har för hoj. Den "nya" är från 92.

Last edited:
Esquina skrev:
Står i hans "avatar" vad han har för hoj. Den "nya" är från 92.

ok, kanske är så, tror jag har sett vanliga RG 92:or också men har ju inte kollat efter 125:or på några år nu så jag har säkert fel...

GurraBiker skrev:
Jag har letat o letat efter en handbok på engelska eller svenska till min RG men allt jag har hittat är en satans fransk bok :kocko .... eftersom franska inte är min starka sida så har jag lite problem med den. Finns det överhuvudtaget någon bok på engelska eller svenska?

Ja, det finns!
Jag fick min Rg125F igår :D
Då fick jag med orginalhandboken.
Vart i sthlm bor du då?

Aee skrev:
Ja, det finns!
Jag fick min Rg125F igår :D
Då fick jag med orginalhandboken.
Vart i sthlm bor du då?

Han bor i Värmdö.. går själv i samma klass som honom. Det finns ingen möjlighet att scanna den? Pratar vi om "Wolf" modellen, eller vad den heter?

Fyxim skrev:
Han bor i Värmdö.. går själv i samma klass som honom. Det finns ingen möjlighet att scanna den? Pratar vi om "Wolf" modellen, eller vad den heter?

"Wolf" modellen, vad e det?
Ja, jag kan scanna in den, inte hela men dom saker som ni böhöver veta.

GurraBiker skrev:

DU kan beställa den på http://www.mchuset.se/ kostar lite över 500 kr..
Ja har letat da in o da ut för en v-bok i hittat några ställen i malmö som säljer dom! det finns bara på engelska o franska!

Aee skrev:
"Wolf" modellen, vad e det?
Ja, jag kan scanna in den, inte hela men dom saker som ni böhöver veta.

Suzuki RG125 Wolf är en streetfighter med gamla RG:ns fjädringskomponenter och sving, och nya RG:ns motor, ram och allt annat. Mycket ovanlig båge :)

http://www.suzukicycles.org/Wolf-series/Wolf-RG125U.shtml

suz-rg125-92-bikepics-03815.jpg

Last edited:
SÅ jävla FUL kolla bara dämparna fram hmm Street... min Tramp Cykel e snyggare än den! :yoparty

Handbok suzuki rg, (gamla)

Tja. :) har du den på datorn eller något så kanske ja kan få den skickad via msn eller något. Vore gör schysst. För jag har letat överallt men jag hittar inget som passar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT