Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte bara själva hjulet utan stödben med vev.Låt passageraren hålla utkik i högerkanten.
Det finns utmärkta stödhjul att hämta upp var femte mil, ungefär. Gratis.
Ja, det är mystiskt det där, förr kunde man köpa billiga, bättre och bra saker, nuförtiden är allt sämre, det kostar bara olika mycket, men är gjort i samma fabrik av samma barnarbetare och är precis lika uselt. Å andra sidan, förr skulle det gå runt, nu ska några jävla aktieägare ha avkastning på sin investering, så vinsten måste maximeras tills man säljer, splittar eller lägger ner. Lite som med vägunderhållet, förr gick det plus minus noll, eftersom det var statens anläggare som skötte det, nu är det privata bolag som ska göra en vinst på samhällsfunktionerJag har aldrig varit imponerad av lågpriskedjornas egna kinamärken...
Men du bör också ta i beaktande att det inte precis är high tech eller kvalitet ens hos etablerade släpvagnstillverkare...och att deras kvalitet om något blivit ännu sämre under de sista åren...
Starstriker skrev:Jag köpte nyligen ett stödben med vev (utan hjul) fri Biltema. Kollade Julas också. Det är samma saker. Jag tror nog det är ok grejjer om de används som avsett.
2 stödben från Biltema har skiten delat på sig och innehållet från det sista studsade så fint på motorvägen över bilen bakom ala Rossi och Vinalesstyle!Ett stödben klarar nog kineserna att bygga. Säkert samma som Biltema m fl
Kan du springa 5 km nu då![]()
Öh va... Jag har alltid kunnat springa 5 km tror jag?
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |