Hallå

duw@n

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2007
Hoj
Honda CBR 600 Fi
Hej hej. :2cool

Är ny här på SH. Tog körkortet i september -06 fast jag hann inte köra nåt mer efter det. Nu är det dags för första säsongen för mig o har införskaffat mig en Honda CBR Fi -02. Hoppas vi ses på vägarna.

Ha det.:fyllisar

Last edited:
Hej hej. :2cool

Är ny här på SH. Tog körkortet i september -06 fast jag hann inte köra nåt mer efter det. Nu är det dags för första säsongen för mig o har införskaffat mig en Honda CBR Fi -02. Hoppas vi ses på vägarna.

Ha det.:fyllisar

Vad kul, grattis :)

Märkligt. Jag tog också lappen förra året i Sep och har inte kört sedan dess.

Dessutom är jag också från Gislaved men lämnade hålan -98 :yoparty

:finger Jaha, nu har du hittat hit också... :huvet

Du också från Gislaved? Hehe vi blir fler och fler :D

Last edited:
Grattis! Vi får ta en runda ihop senare, kanske i veckan redan! Bara att samla ihop ett gäng! Nu är jag lite sjuk bara så stannar inne!:huvet

Grattis! Vi får ta en runda ihop senare, kanske i veckan redan! Bara att samla ihop ett gäng! Nu är jag lite sjuk bara så stannar inne!:huvet

Det blir lagom till påskhelgen. Man kan ju bli sjuk om man ger sig ut och äker redan. Hoppas det är lite varmare den här gången. Blir det samma som påsken 2001, eller nåt sånt, blir det ju inte så kul... (150 mil i 5-10 grader...)

Premiären blir troligen påskhelgen. Funderar bara om man vågar sig ut med ett gäng som kan köra hoj, lätt hänt att jag då försöker hänga med i svängarna o kör över min kapacitet. Sen slipper ni stå o undra vart jag tog vägen helatiden för just nu kör man väl lika bra som en 70 årig tant med reumatism. :rolleyes: Men när jag väl lärt känna hojen och mig själv så kommer jag hänga på.. garanterat!

Premiären blir troligen påskhelgen. Funderar bara om man vågar sig ut med ett gäng som kan köra hoj, lätt hänt att jag då försöker hänga med i svängarna o kör över min kapacitet. Sen slipper ni stå o undra vart jag tog vägen helatiden för just nu kör man väl lika bra som en 70 årig tant med reumatism. :rolleyes: Men när jag väl lärt känna hojen och mig själv så kommer jag hänga på.. garanterat!

Välkommen:) jag hänger gärna med så slipper du vara sist i skaran, jag har inte så bråttom (jag tog också kortet 06) varför vänta till påskhelgen när vi har så fint väder.

Det är klart att du ska med! När vi kör åker alla i sitt tempo sen väntar vi bara in vid korsningar osv. Inga problem! Alla ska få köra i sitt tempo:tummenupp

Det blir inga problem. känn inte att du måste hålla högt tempo. alla kör i sin takt och ingen kommer att tappas bort när vi är ute och åker. jag lovar.
Slå en signal när du vill åka,du har ju mitt nummer.
Själv körde jag 50mil i helgen och det är rätt bra för att vara i Mars månad.:tungan

Välkommen:) jag hänger gärna med så slipper du vara sist i skaran, jag har inte så bråttom (jag tog också kortet 06) varför vänta till påskhelgen när vi har så fint väder.

Trevligt med mer folk som vill vara med i vårat lilla gäng:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey