Hallå var är ni

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Var är alla :confused: superdålig aktivitet här denna vinter, har alla skaffat flickvän att värma sig med eller vad :tuttar

Dags att rycka upp er och inse att det snart är Februari och då ska vi ut å gazza :yoparty

GSXR1100R skrev:
Var är alla :confused: superdålig aktivitet här denna vinter, har alla skaffat flickvän att värma sig med eller vad :tuttar

Dags att rycka upp er och inse att det snart är Februari och då ska vi ut å gazza :yoparty
Jag är ju här? Flickvänner att värma sig med blir bara komplicerat, däremot går det utmärkt med flickor.

I år skall jag köra massor på gata, men dock inte i Februari - för kallt.

Mvh//ZS

Swappe skrev:
Japp, Im game!!
J****vligt sugen på att köra!!! :hoppa

..såfort snön försvinner och det är nån plusgrad så är jag med!

Antar att han menar minimoto, och då behövs inte plusgrader ellr torr asfalt ute! :D

Isåfall är det tråkigt för körning på racehouse är det inte förrän onsdagen den 4:e =/

Vilket iofs är tur för kopplingsbackarna är slut.

Extreme closeup:
040126_koppling_closeup.jpg

Man hänger såklart på gymmet. Eller, det inbillar jag mig själv iaf.

metallgutten skrev:
Tjenahejsan,
Nyss hemkommen så nu kan vi aktivera oss... körning på onsdag ?
:tummenupp
Välkommen hem, körning på gokartcity söndag 10.00-13.00

baronen skrev:
Gata?? Vad har hänt med race-satsningen? Isle Of Man?

Sitter med anmälnings blanketten till IOM framför mig, men reglerna innbär att jag måste köpa ny Mc - vilket inte är intressant. Den enda klassen som jag får lov att tävla i är Senior TT(vilket nästan är omöjligt att kvala in i ), vilket är tuffaste klassen efter F1. Detta gjorde att jag inte kommer att köra detta året - men förhoppning finns att ny Mc kommer inför nästa år. Och då ställa upp i production 1000 cc. Några tävlingar på hemma plan blir det nog inte, det är så förbannat tråkigt 4 dagar åt H***te. Endast några ERF kanske kommer att planeras in.

Vi ses på ute vägarna, det bästa ställena att träna inför TT :fyllisar

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Sitter med anmälnings blanketten till IOM framför mig, men reglerna innbär att jag måste köpa ny Mc - vilket inte är intressant. Den enda klassen som jag får lov att tävla i är Senior TT(vilket nästan är omöjligt att kvala in i ), vilket är tuffaste klassen efter F1. Detta gjorde att jag inte kommer att köra detta året - men förhoppning finns att ny Mc kommer inför nästa år. Och då ställa upp i production 1000 cc. Några tävlingar på hemma plan blir det nog inte, det är så förbannat tråkigt 4 dagar åt H***te. Endast några ERF kanske kommer att planeras in.

Vi ses på ute vägarna, det bästa ställena att träna inför TT :fyllisar

Mvh//ZS
Glöm inte 1 dagars B-Racen :tummenupp

B-Race om det blir på Falken & Knudan annars skiter jag i det. Sen skall man ha lust att lösa ut licensen också.

Zilversurfer skrev:
B-Race om det blir på Falken & Knudan annars skiter jag i det. Sen skall man ha lust att lösa ut licensen också.
Knudan är redan spikad, Falken vet jag inte om dom kommer att köra på.

De e väl knappast lönt för dig heller att lösa ut nån B-licens i år, så vi lär väl ses på Knutan i amatörklassen

baronen skrev:
De e väl knappast lönt för dig heller att lösa ut nån B-licens i år, så vi lär väl ses på Knutan i amatörklassen
Bättre ett fågelbad i tanken än att ha pengar på banken :D

Du vågade ju inte ens att köra amatör sist på Knudans KM, lite fukt har man väl aldrig dött av.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT