Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Två kvinnliga forskare har upptäckt att oralsex stimulerar salivproduktionen i munnen vilket i sin tur ger starkare tänder. Vi ska med andra ord se till att suga av våra män oftare om vi vill behålla det där Colgate-leendet. Den medicinska förklaringen är att saliv innehåller en mängd enzymer som håller bakteriehalten i munnen nere. Alltså; ju mer saliv, desto färre hål. Upplysningen kommer de två forskarna med i den anrika amerikanska tidskriften för läkare; The New York Medical Journal. De två har undersökt tänderna på 3000 kvinnor, och de som regelbundet tillfredställde sina män oralt hade de klart bästa tänderna. Det betyder dock inte att du skall sluta upp med att borsta dem - du skall bara kombinera de två tingen.

Källa: The New York Medical Journal

:rofl :rofl :rofl

Det är inte sperman som gör det då? Som en vit beläggning liksom?

Och jag som precis skulle åka över till killen, detta måste jag berätta. Han blir nog lycklig!

exiteme skrev:
Två kvinnliga forskare har upptäckt att oralsex stimulerar salivproduktionen i munnen vilket i sin tur ger starkare tänder. Vi ska med andra ord se till att suga av våra män oftare om vi vill behålla det där Colgate-leendet. Den medicinska förklaringen är att saliv innehåller en mängd enzymer som håller bakteriehalten i munnen nere. Alltså; ju mer saliv, desto färre hål. Upplysningen kommer de två forskarna med i den anrika amerikanska tidskriften för läkare; The New York Medical Journal. De två har undersökt tänderna på 3000 kvinnor, och de som regelbundet tillfredställde sina män oralt hade de klart bästa tänderna. Det betyder dock inte att du skall sluta upp med att borsta dem - du skall bara kombinera de två tingen.

Källa: The New York Medical Journal

:rofl :rofl :rofl

Betyder de att ja som singel ska bli orolig över mina hur mina tänder mår?! :eek:

Re: Re: Ha mycket oralsex- och få starkare tänder

Anneli.a skrev:
Betyder de att ja som singel ska bli orolig över mina hur mina tänder mår?! :eek:

Oh ja. Jag tycker genast du tar tag i saken. Jag PM:ar mitt nummer.

Anneli.a skrev:

Ja, verkligen!!
Du ska få mitt nummer också...

QUOTE]Originally posted by Gustav1

Originally posted by Waiden
Ja, verkligen!!

Originally posted by Iceman1975
Om du vill får du mitt nr oxå.. :rodnar [/B][/QUOTE]

:eek:

Anneli.a skrev:
Originally posted by Gustav1

Originally posted by Waiden
Ja, verkligen!!

Originally posted by Iceman1975
Om du vill får du mitt nr oxå.. :rodnar

:eek:

Intressen: Mc, motorsport, ridning, sex..

Kom nu inte och säg att du blev förvånad.

Anneli.a skrev:

Det problemet har nog snart killarna här löst :D

Edit läste inte ens ända ner , men så var ju fallet :crash :rock

Kan knappast inte gälla om man snaskar bäver.

Då får man bara dålig andedräkt, röd eller grön beläggning på tänderna beroende på tidpunkt, tandtråd på köpet om man har riktig otur, hår mellan tänderna och i ögonen och dessutom ont i nacken :zpy

SM 570 RR skrev:
Kan knappast inte gälla om man snaskar bäver.

Då får man bara dålig andedräkt, röd eller grön beläggning på tänderna beroende på tidpunkt, tandtråd på köpet om man har riktig otur, hår mellan tänderna och i ögonen och dessutom ont i nacken :zpy
Grön beläggning? Hämtade du din brud från Aliens eller? :crash

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back