Höstens mopperejs votera

Till hösten vill jag se

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kul att se motarder, gathojar, räcers och moppar på samma dag, jag är nöjd med tillställningen och ser gärna att vi kör samma stuk i höst, vad tycker ni.

MAP Racing tyckte att upplägget funkade fint.
Ett sprintrace och ett 2-timmars är precis lagom.

/AA

GSXR1100R skrev:
Kul att se motarder, gathojar, räcers och moppar på samma dag, jag är nöjd med tillställningen och ser gärna att vi kör samma stuk i höst, vad tycker ni.

Även om vi nu glömde moppen hemma så var upplägget bra och nästa gång tar vi både Gurre och Moppe med oss :fakta

AA skrev:
MAP Racing tyckte att upplägget funkade fint.
Ett sprintrace och ett 2-timmars är precis lagom.

/AA

Konceptet att hyra banan 6 timmar och dela på kostnaderna är en bra lösning så länge som vi är färre än 10 st Moppelag.

Man ges tid att fixa lite med mopparna medans MC grupperna kör, vi körde MC pass på 12 minuter och det verkar funka på SRW.

Jag tycker också att upplägget funkade bra. Hurvida motardernas vara eller icke vara så kan jag inte svara eftersom vi bara hade en i vår grupp o den såg jag aldrig (nästan).

GSXR1100R skrev:

Godafton,

Jag tyckte det var en mycket trevlig tillställning, ett stort tack till hela det gänget som höll i tidtagning och allt runt om kring! :tummenupp

Det visade sig ju vara lyckat att ha både motorcyklar och moppar på samma dag, jag tror det kan bidra till att det kommer fler och tittar på.

Jag ser fram emot ett nytt race i höst, men varför inte lägga in fler race under sommaren ihop med Era bankörningar??

Det skulle dock vara ännu roligare om det vore fler team som kom till start.

Man kan nästan få känslan av att det är ett och annat team som är revansch sugna och knappast kan vänta till i höst....eller?? :D

Carlsson

Re: Re: Höstens mopperejs votera

Carlsson skrev:
GSXR1100R skrev:

Godafton,

Jag tyckte det var en mycket trevlig tillställning, ett stort tack till hela det gänget som höll i tidtagning och allt runt om kring! :tummenupp

Det visade sig ju vara lyckat att ha både motorcyklar och moppar på samma dag, jag tror det kan bidra till att det kommer fler och tittar på.

Jag ser fram emot ett nytt race i höst, men varför inte lägga in fler race under sommaren ihop med Era bankörningar??

Visst e det så, grattis till vinsten, vi ska fundera litta :hej
Det skulle dock vara ännu roligare om det vore fler team som kom till start.

Man kan nästan få känslan av att det är ett och annat team som är revansch sugna och knappast kan vänta till i höst....eller?? :D

Carlsson
Vi måste tokmecka litta :tummenupp

Det ser ut som att vi kör samma stuk i höst, sprintrejs + 2 timmars endurance med MC som förtrupp :tummenupp

Back