GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kul att se motarder, gathojar, räcers och moppar på samma dag, jag är nöjd med tillställningen och ser gärna att vi kör samma stuk i höst, vad tycker ni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Kul att se motarder, gathojar, räcers och moppar på samma dag, jag är nöjd med tillställningen och ser gärna att vi kör samma stuk i höst, vad tycker ni.
AA skrev:MAP Racing tyckte att upplägget funkade fint.
Ett sprintrace och ett 2-timmars är precis lagom.
/AA
GSXR1100R skrev:Kul att se motarder, gathojar, räcers och moppar på samma dag, jag är nöjd med tillställningen och ser gärna att vi kör samma stuk i höst, vad tycker ni.
Godafton,
Jag tyckte det var en mycket trevlig tillställning, ett stort tack till hela det gänget som höll i tidtagning och allt runt om kring!![]()
Det visade sig ju vara lyckat att ha både motorcyklar och moppar på samma dag, jag tror det kan bidra till att det kommer fler och tittar på.
Jag ser fram emot ett nytt race i höst, men varför inte lägga in fler race under sommaren ihop med Era bankörningar??
Det skulle dock vara ännu roligare om det vore fler team som kom till start.
Man kan nästan få känslan av att det är ett och annat team som är revansch sugna och knappast kan vänta till i höst....eller??![]()
Carlsson
Carlsson skrev:Vi måste tokmecka littaGSXR1100R skrev:Kul att se motarder, gathojar, räcers och moppar på samma dag, jag är nöjd med tillställningen och ser gärna att vi kör samma stuk i höst, vad tycker ni.
Godafton,
Jag tyckte det var en mycket trevlig tillställning, ett stort tack till hela det gänget som höll i tidtagning och allt runt om kring!![]()
Det visade sig ju vara lyckat att ha både motorcyklar och moppar på samma dag, jag tror det kan bidra till att det kommer fler och tittar på.
Jag ser fram emot ett nytt race i höst, men varför inte lägga in fler race under sommaren ihop med Era bankörningar??
Visst e det så, grattis till vinsten, vi ska fundera litta![]()
Det skulle dock vara ännu roligare om det vore fler team som kom till start.
Man kan nästan få känslan av att det är ett och annat team som är revansch sugna och knappast kan vänta till i höst....eller??![]()
Carlsson![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra