Så här på hösten när det endast är tevens oändligt tråkiga kanalutbud man glider igenom, istället för den där fina slingrande vägen vid kusten (ni vet vilken jag menar...) å när det enda mullret man hör är ifrån vinden som blåser runt huset... är det lätt att man ger upp....
MEN.... så har man en dag som idag! Stack i väg å tränade(=spanade på snygga tjejer, typ som i Eric Prydts videon ni vet
).
Stack sen med några polare till Race House där Husaberg å GasGas hade PROVKÖRNING på MOTARDER + fyrhjulingar!!! Kom sent, så vi hade banan för oss själva i 1h!
Hade aldrig kört SM innan, å det var HELT SJUKT ROLIGT!!!
Men ÄNNU ROLIGARE var att köra 4-hjuling!!! Vilken leksak (för stora plånböcker)!!! Var tvungen att ha haklapp i bilen så jag inte skulle dregla ner sätet efteråt!
Helt plötsligt är livet värt att leva igen...
Fan vad skoj det är å köra hoj!! 

MEN.... så har man en dag som idag! Stack i väg å tränade(=spanade på snygga tjejer, typ som i Eric Prydts videon ni vet

Stack sen med några polare till Race House där Husaberg å GasGas hade PROVKÖRNING på MOTARDER + fyrhjulingar!!! Kom sent, så vi hade banan för oss själva i 1h!

Hade aldrig kört SM innan, å det var HELT SJUKT ROLIGT!!!

Men ÄNNU ROLIGARE var att köra 4-hjuling!!! Vilken leksak (för stora plånböcker)!!! Var tvungen att ha haklapp i bilen så jag inte skulle dregla ner sätet efteråt!
Helt plötsligt är livet värt att leva igen...

Bifogat
Last edited: