Håll lunden ren.

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Satt här och läste en del..
Det har kommit in en hel del "rapporter" om olyckor i lunden.. Inte riktigt tanken kanske... Fast vad vet jag...
Diskussioner ansvar och vem som gjort fel mm hör i mina ögon inte hemma här..
Inte heller spekulationer om någon som läst om en olycka,,, sett en olycka om den som drabbats var medlem här eller inte...
Lunden är väll till för möjligheten att skriva något om sin saknade kamrat eller bara skriva av sig..

Så håll den ren från annat... Olycksrapporter kan vi avhandla i andra delar av forumet..
// ezzo

Håller med! Kan inte nån moderator flytta "rapport" trådarna till en annan forumsdel så vi kan hålla lunden ren till att hedra dom medlemmar som omkommit??

Cervantes skrev:
2149214 Håller med! Kan inte nån moderator flytta "rapport" trådarna till en annan forumsdel så vi kan hålla lunden ren till att hedra dom medlemmar som omkommit??
Bara swedie och de andra "röda" som kan göra det

Jag håller med helt och hållet! Fast lunden behöver ju inte handla enbart om SH-medlemmar som har omkommit, utan hojåkare i stort. Det kan ju vara anhöriga till medlemmar som har omkommit tex.

Fast man skulle ju kunna säga att den här tråden också är på fel ställe :rolleyes:

Tycker inte att vi ska separerera de omkomna som bättre eller sämre genom att de "inte" får vara i minneslund för att de inte är bekräftade medlemmar.

Swedie skrev:
2149371 Tycker inte att vi ska separerera de omkomna som bättre eller sämre genom att de "inte" får vara i minneslund för att de inte är bekräftade medlemmar.

Nä visst ska väl alla omkomna va välkommna men tänkte mer på att allt man läser på t ex aftonbladet.se kunde ligga i olyckstråden och ha rena "hyllningar" till dom omkomna här inne för att hålla det lite rent! alt ha en tråd här inne för olycker det står om i tidningarna. Känns som att dom som skriver om en nära vän eller en bekant försvinner så snabbt bland tidningsartiklarna att dom inte får den uppmärksamhet som dom förtjänar.

Lite OT men om man själv har det jävligt, Skit på Jobbet, frun hotar med skillsmässa, Hunden har fått canser så behöver man bara gå in här på lunden för att se att man själv har det ganska bra trotts allt. :3freak

Själv orkar jag inte skriva i någon av trådarna. Begravde min far för två månader sen. Livet går vidare men än så länge tänker jag på det var dag.
Man får nog låta sorge arbetet ta den tid det tar och jag tror inte det finns en färdig mall för hur lång tid det skall ta.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti