Hål på Rosenhill

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Tog en sväng till Torö idag, kul att se att så många fortfarande är ute på vägarna. :tummenupp
På Rosen (Nicke&Tuddes, Rosenhill) har en grävmaskin slaktat parkeringsplatsen så det är lite extra kaos där just nu..... Men finns det hjärterum så finns det stjärterum.....

Vi ses där ute, hoppas på många sjyssta sensommardagar så man kan sträcka ut säsongen...

Gloryholes på Rosenhill vore nåt. Lite av spänningen är ju att inte veta vem som är på andra sidan. Fast i just Rosenhillfallet är det kanske uppenbart. (Bögskämt, HAHAHAHAHA)

Gloryholes på Rosenhill vore nåt. Lite av spänningen är ju att inte veta vem som är på andra sidan. Fast i just Rosenhillfallet är det kanske uppenbart. (Bögskämt, HAHAHAHAHA)

Nu snackar vi ju stort hål här. Det krävs många sporthojare för att fylla ut det.

:lol

Fan, tänkte inte på det. Den där konst-muppen har ju alltid hatat oss. När inte P-skivan bet grävde han väl upp hela skiten istället...

Jag tror att det är en massgrav för alla döda 'Bultenhjältar'. Därav storleken på hålet. Det komer att förekomma årlig kransnedläggning vid 'Den okända Bultenpilotens grav'

Last edited:
BusAnna behövde förvaring till alla sommarens ragg från fotokurvan.. Så dom kommer behöva gräva ett bra tag till med andra ord.

BusAnna behövde förvaring till alla sommarens ragg från fotokurvan.. Så dom kommer behöva gräva ett bra tag till med andra ord.

Det är en miljöfråga! På grund av extremt höga nivåer av tatueringsbläck så fick jag enbart tillstånd att gräva ner dem på redan förorenad mark. :hihi

Va knäpp du är :brynad

Knappt knäpp, men aldrig tillknäppt.
Knäpper en av de tatuerade upp sina knappar får han sig nog en knäpp på näsan.

Fan va jag saknar Nilax. :(
Var ansöker man om medlemskap i Skitsnack så man har några att ordvränga med...?

Knappt knäpp, men aldrig tillknäppt.
Knäpper en av de tatuerade upp sina knappar får han sig nog en knäpp på näsan.

Fan va jag saknar Nilax. :(
Var ansöker man om medlemskap i Skitsnack så man har några att ordvränga med...?

Vi finns på facebook. ;)

Menjaharjuntefejjan!!!:4skrika

Ni ungdomar och era datorer.:rolleyes:
Speaking of which så har jag äntligen beställt en ny lap. Dissade Mac, mina krav på prestanda motsvarade inte vad som fanns i pluskan. :(

Bara så att du vet, Facebook är gratis :lol

Näh! För tänk alla timmar jag kommer spendera med att uppdatera min status. Jag kommer ju få sparken, och det är fanken inte gratis!

Det är därför man har en telefonapp. Mycket diskretare. Fråga Anna. Hon har koll. :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT