Härtrimmer

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Min senaste sög värre än den gamla..
Funkade skitbra i början men sen dog batteriet rätt snabbt.. Inte ens ett år gammal.
Vill ha tipps på någon bra trimmer.. laddbar.
Vad har ni för tipps?

I rakningstråden har de väl tjatat om något som heter Mozer(stavning) som finns på teknikmagasinet.

Den bästa måste ju vara Magnus Samuelsson edition...iafl den starkaste:rolleyes: guld ska det vara:tummenupp

Last edited:
Jag har en sladdlös Moser som funkar kanon. haft den i två år utan minsta bekymmer whatsoever.

Jag hävdar med bestämdhet att min sladdlösa rakar min hjässa på ett alldelles ypperligt sätt. O hävdar därmed att du har FEL när du så hätskt och generaliserande spottar ur dig att sladdlöst är skit. PunCkt

Jag hävdar med bestämdhet att min sladdlösa rakar min hjässa på ett alldelles ypperligt sätt. O hävdar därmed att du har FEL när du så hätskt och generaliserande spottar ur dig att sladdlöst är skit. PunCkt

Ja, kanske om man har babyfjun på skallen men med lite kraftigare hårtyp är det bra med riktiga maskiner som får-klippar-mosern MED sladd! :mad: :mad: :mad:
Jag anser att jag har rätt när jag säger att jag har rätt men det innebär inte att du har fel även om det skulle visa sig att du hade fel för du tror säkert att du har rätt när du med bestämdhet hävdar att du har rätt trots att du har fel!

Den bästa måste ju vara Magnus Samuelsson edition...iafl den starkaste:rolleyes: guld ska det vara:tummenupp

Acken suger fett på den... Hade dom lagt några kronor till på batteripacket istället för kinaskiten de stoppade in hade jag troligen varit lite nöjdare. :rolleyes:

Haft trådlös tidigare (när man var ung och dum :rollingeyes) och kommer aldrig köpa en trådlös igen. Är sedan något år tillbaka ägare av en Moser, helt klart bästa köpet någonsin, även om en frisyrkostnad tidigare varit 300 kr var tredje år, så innebär nog Mosern att den kostnaden minskat till ca 300 var tionde år, den är stabilare än en XT600-motor :D :D :D

Ja, kanske om man har babyfjun på skallen men med lite kraftigare hårtyp är det bra med riktiga maskiner som får-klippar-mosern MED sladd! :mad: :mad: :mad:
Jag anser att jag har rätt när jag säger att jag har rätt men det innebär inte att du har fel även om det skulle visa sig att du hade fel för du tror säkert att du har rätt när du med bestämdhet hävdar att du har rätt trots att du har fel!

oohkey... Låt oss då enas om att om man är beskaffad med ullbeklädnad över hjässan bör man ha sladd, har man som jag vanligt hår funkar det bra med sladdlös. då har ju båda rätt. på sitt sätt (detta resonemang gäller dock enbart trimmers av märket Moser.)

Kör på Magnus Samuelsson edt. Funkar hittills rätt ok (undvik pungen... Det gör ont, svider och blöder). :näsblod

Köpte en sån förra veckan. Svag som fan. Man får nöta av skägget. Kör med en amerikansk med sladd som jag har haft i 10 år. Kommer ej på vad den heter. Men skulle vilja ha en utan sladd som funkar bra

Man får nöta av skägget.

...En Moser är iofs inget man använder till skägget. Det är en hårtrimmer och ingen skäggtrimmer... nåja... Bra är de iaf! :)

Men skulle vilja ha en utan sladd som funkar bra

Du får aldrig samma effekt med en batteridriven trimmer. Det är som att jämföra en batteridriven skruvdragare/borrmaskin med en nätdriven borrhammare.

Med denna slipper du gnugga, luggas och kämpa...
http://www.teknikmagasinet.se/nydb/...ink_product.html&link=Produktsok&artnr=360203
360203.jpg

Ja, Jag vann!
Jag är bäst! :yoparty :banana :banana
Fan vad bra jag är!

:) :tungan

Last edited:
Jaja skicka en moser till den här rasta, den lär väl skära ihop :gnissla

Det var ju bara en eller två dreads som var extremt långa...
Resten var ju "bara" till fotlederna...

Var i simhallen förre helgen och då kom det in en med dreads som var till nedre delen av vaderna.. Han fick linda håret flera varv runt skallen för att få ordning på det...

Fan vad mycket skit det måste samlas i sånt hår...

Tycker batterierna är ok. Men skären är fullkomligt värdelösa vilket drar med hela apparaten i träsket. Glömde min på Sicilien, lika bra det (förutom att jag nu är hår beklädd)

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!