Här är mitt bidrag till Ssotya 2008

luci-guard

ja varför inte?
Gick med
8 Apr 2005
Hoj
R1 -02 och -05
Här kommer en första bild på mitt Fighterbygge. Mer info och bättre bilder kommer att läggas upp senare.

Bifogat

• sporthojbild.jpg
    sporthojbild.jpg
    237.3 KB · Visningar: 290
Jag har personligen lite svårt för såna däringa konstiga framlyktor...:rolleyes: ...annars en väldigt snygg hoj !:tummenupp

Grymt fint byggt!!!:tummenupp
Har du funderat på att eventuellt att byta bromsvätskeburken fram till en mindre?
Skulle se lite finare ut.... Men smaken är som baken.... fast delad:)

Bra jobbat:tummenupp
Gillar avgassystemet mycket.
Bakdelen är den rätta höjd/vinkel. (Ej för mycket)
Snygg lack.
Hoppas du är nöjd med den, det skulle jag.

Mvh Jason

oj oj oj vilket bygge... i like... det har du lyckats bra med det bygget... famlyktan är riktigt snygg....:tummenupp

Så himla vass :D. Allt är grymt faststyret kunde finslipas lite på design. Kanske ett med mindre "hook" uppåt.

Tack så mycket för berömmet det känns riktigt roligt att höra att ni gillar den.

Jag hade tänkt göra mycket mera på den men jag hann inte. Man vill ju ut å köra nu. Kommer att bygga vidare på den nu i vinter.
Tror inte jag behöver nämna att hojen går som en skållad råtta, riktigt roligt med nerdrevat.
Som jag nämde tidigare så kommer jag att lägga ut bättre bilder och mer info om vad som är gjort på hojen.
Lägger ut en bild till.

Bifogat

• sporthojbild 3.jpg
    sporthojbild 3.jpg
    230.9 KB · Visningar: 96
Grymt snyggt bygge:tummenupp du har valt en vågad stil och lyckats perfekt bra jobbat. Men vi måste ha handlat fälg dekalerna på samma ställe:D

Bifogat

• IMG_0138.JPG
    IMG_0138.JPG
    194.8 KB · Visningar: 67
*/ ?>
Back