Hälsokrubb American Style

Vad i HELVETE äter de där borta?!

Råkade se en amerikansk variant av vårat program Outsiders. Av samtliga personer, även de i periferin, såg jag en enda människa som var normalviktig. Annars var samtliga kraftigt överviktiga. Samtliga.
Man förstår ju varför med den där matkulturen.

Det sköna är väl ändå att den där mackan lanseras som ett hälsoalternativ :va.. Du vet inget bröd = No Carbs = Nyttigt:tummenupp

Varför har vi inte KFC här? Livs och hälso lagar?

Fyfan, när jag blir gammal och fet(are) så ska jag flytta dit och känna mig som en anorektiker :yoparty

Lever efter principen att jag kan tänka mig att träna mer bara jag kan äta och dricka vafan jag vill, funkat bra hittills :banana

Fy fan för kyckling. Det är så jävla dåligt. Däremot en sån där Heart Attack Grill borde vi ha i Sverige. Nog blir man lite hungrig alltid.
Så slipper man klicke bort sig från SH :tummenupp
[YOUTUBE-ID]KTKysI59HAw[/YOUTUBE-ID]

Leta rätt på mer american health food folk... Den där burgaren blev man ju sugen på undrar om det ingår antikolesterol piller i menyn...

Varför har vi inte KFC här? Livs och hälso lagar?

Varför har vi inte en kedja som säljer nyttigt tillagad kyckling?

Fast då skulle jag ju äta kyckling ännu oftare, som det är nu äter jag hemlagad kyckling 3 gånger i veckan...

Precis just nu känner jag mig som värsta hälsofantatikern, trots en frukost bestående av två paket bacon samt tre ägg.

Precis just nu känner jag mig som värsta hälsofantatikern, trots en frukost bestående av två paket bacon samt tre ägg.

Nice... Vad är det grisigaste snabbkäket man kan tugga i sig i vårt kära land?...
Har för mig att för en hel del år sen åkte man förbi Upplands-Väsby och svängde in på ett burgarhak vid E4:an som sålde ett par riktigt tuffa burgare, har för mig att en var med rysk kaviar och prylar på, de hade en del andra burgare som låg rätt högt upp på underlighetsskalan, dubbel/trippel 200g ostburgare med optionen extra ost..

Nice... Vad är det grisigaste snabbkäket man kan tugga i sig i vårt kära land?...
Har för mig att för en hel del år sen åkte man förbi Upplands-Väsby och svängde in på ett burgarhak vid E4:an som sålde ett par riktigt tuffa burgare, har för mig att en var med rysk kaviar och prylar på, de hade en del andra burgare som låg rätt högt upp på underlighetsskalan, dubbel/trippel 200g ostburgare med optionen extra ost..

Kalskrové

En Kalzone med ett inbakat skrovmål, dvs hamburgare och strips!

Lokal Skellefteådelikatess!

Inte grisigast kanske. Men inte så nyttigt iaf :rolleyes:

hamburgare

"Frågan är bara vem som orkar äta 600 g kött, tre stekta ägg, tre lager med bacon, tre skivor ost, sallad och dressing?

Känner du dig manad och lyckas äta upp skapelsen inom 45 minuter, så får du ett diplom över din lite udda insats.

Skall tilläggas att det även ingår 450 g strips och tre burkar läsk."

Vet dock inte om man kan beställa den hamburgaren fortfarande...?

Kalskrové

En Kalzone med ett inbakat skrovmål, dvs hamburgare och strips!

Lokal Skellefteådelikatess!

Holy crap, hur funkar den i praktiken... Hoppas burgaren och stripsen steks och friteras innan den bakas in. Låter rätt nasty måste jag säga...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park