hälsning

Akta dig för desperata killar bara:),ungefär som att slänga in pamela på ett LANparty.
Välkommen

Välkommen till sveriges mest beroendeframkallande sida :) :tummenupp

Edit: Jag lovar att du snart kan alla smileys utantill :gnissla :yoparty

Undra om de blir 3 sidor..... Välkommen Sophie. rougie Hon är bra vig din brud måste jag säga :tummenupp fast lite konstig hud färg bara :D

Hello! o. tack! :) inte dig:)))) Nu börjag jag fatta hur det funkar här.. jag är nybörgare..

Sadam skrev:
Undra om de blir 3 sidor..... Välkommen Sophie. rougie Hon är bra vig din brud måste jag säga :tummenupp fast lite konstig hud färg bara :D

Och jag tänkte kolla imorgon om jag får nån svar.. :tungan
Jag var ute o. körde idag/igår, träffade en grupp med 8 st. R1-or... ni är många :squid

Sophie skrev:
Och jag tänkte kolla imorgon om jag får nån svar.. :tungan
Jag var ute o. körde idag/igår, träffade en grupp med 8 st. R1-or... ni är många :squid

Klart man ska åka ärretta :tummenupp Du kommer att bli fast i detta träsk eller är de ett träsk? himmelrike kanske? ja ja tjejen säger att de e ett träsk iaf. Hon tycker jag sitter här för mycke, men de kan jag ju inte hålla med om :rolleyes:

Välkommen hit tjejen! Häng med och posera lite vid Donken Sveavägen på onsdagar, då lär du träffa många ifrån sporthoj, bike etc etc

Bikerbitch skrev:
Välkommen hit tjejen! Häng med och posera lite vid Donken Sveavägen på onsdagar, då lär du träffa många ifrån sporthoj, bike etc etc

Tack! Jag kommer gärna :wiggle ..men du! Vad är Donken? Var i Sveavägen?
Jag vet att många brukar hänga där vid McDonalds.. men Donken.. :va
Jag tänkte åka till Brostugan också.. jag har inte varit där sen förra året..
Ock vilken tid brukar ni vara där? :corn

Back