Hälsande poliser!!!!!

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Trodde inte MC-poliser hälsade, men det GÖR de!!! :tummenupp
I alla fall den MC-polis jag mötte i Högsbo industriområde igårkväll. Jag slängde ut handen och fick till min stora förvåning en hand tillbaka!!!! :tummenupp :hihi :Bugar

Rasorblade skrev:
Trodde inte MC-poliser hälsade, men det GÖR de!!! :tummenupp
I alla fall den MC-polis jag mötte i Högsbo industriområde igårkväll. Jag slängde ut handen och fick till min stora förvåning en hand tillbaka!!!! :tummenupp :hihi :Bugar

Tja, varför skulle de inte göra det?
Mc-poliser blir ju just Mc-poliser för att de har ett brinnande mcintresse.
Han blev säkert jätteglad av att få en hälsning när han körde tjänstehojen :tummenupp

Dom brukar tjingsa på mig också ibland för att jag ska stanna men oftast av ren artighet jag föredrar det senare :)

Vi va ett gäng som vid hyffsat nerlägg i en högerböj mötte ett gäng mc-snutar i typ kortege. :skrämd
Då vinkade vi inte men har jag hyffsat normal körställning så åker handen ut... :hej

Äh klart man hälsar, varför vara småaktig :tummenupp
Men jag har nog faktiskt aldrig fått en tjinx tebax från bumsen :va
Men men..

Jag hälsade på en konstapel idag men han hälsade inte tillbaka, kollade bara på mig. Måste vara för att jag ser så outlaw ut med min svarta hoj och mitt svarta skinnställ.

Coola Ola skrev:
Jag hälsade på en konstapel idag men han hälsade inte tillbaka, kollade bara på mig. Måste vara för att jag ser så outlaw ut med min svarta hoj och mitt svarta skinnställ.
Han trodde säkert att du var "GR goes wild på en Outlaw motard"- film på gång

På 'träff på toppen' förra året gjorde jag 'sänk-farten'-tecknet till en lirare för att varna om en poliskontroll jag just kört förbi. Då jag kom närmare såg jag att han var polis. Han visade inget positivt gensvar alls :rolleyes:

FÖRGÖRAREN :yoparty

Snigel skrev:
Dom brukar tjingsa på mig också ibland för att jag ska stanna men oftast av ren artighet jag föredrar det senare :)

Ja, om han har en plastspade i näven så vinkar han inte för att va trevligt. :gnissla

Back