Häftiga MC-prylar...

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Snacka om att jag har habegär just nu. Kolla in brevlådan och dörrmattan. Och julbelysningen är OSLAGBAR!!!! :tummenupp

Det är synd att jag fattar noll tyska. Hade nog handlat loss annars... :) Någon som kan översätta vad frakten skulle gå på?

Bifogat

• julbelysning.jpg
    julbelysning.jpg
    31.4 KB · Visningar: 178
  • matta.jpg
    matta.jpg
    19.9 KB · Visningar: 96
  • brevlåda.jpg
    brevlåda.jpg
    9 KB · Visningar: 128
Om man har svårt med tyskan så har Louis lagt upp en sida för utländska kunder på engelska med lite allmänna instruktioner, klicka på "Home" och sedan "Foreign customers" i vänstermenyn.

Frakten till Sverige kostar €21.95 oavsett ordermängd.

Är det från Louis.de? såg nått skoj därifrån i Mcfolket som trillade i lådan igår, nämligen pepparkaksformar som var som hojar :P Roligare än de jäkla pepparkaksgubbarna :hihi

Se bara upp med att handla med kreditkort hos www.louis.de. De har definitivt inte samma syn på hur man skall hantera sådana köp som företag i Sverige. Tack och lov har jag sk e-kort på sparbanken så deras försök till överutttag studsade. De ville ha 30 euro mer än vad som stod på orderbekräftelsen och först efter ett antal mail backade de till orginalsumman.
Två ordrar hos dem med två försök till överuttag känns inte bra. Nu återstår det att se om det kommer några grejer. Frakten är oavsett vikt ca 200 sek 21.95 euro.

När jag beställde saker gjorde de dubbla uttag! på ca 6000kr/st ? duh?

Sen fick jag iofs tillbaka ena uttaget men det är ändå inte så kul att behöva gå till banken och göra anmälan!
Så...hoppas inte på krångelfri köp!

lycka till!

Anders R skrev:
Se bara upp med att handla med kreditkort hos www.louis.de. De har definitivt inte samma syn på hur man skall hantera sådana köp som företag i Sverige. Tack och lov har jag sk e-kort på sparbanken så deras försök till överutttag studsade. De ville ha 30 euro mer än vad som stod på orderbekräftelsen och först efter ett antal mail backade de till orginalsumman.
Två ordrar hos dem med två försök till överuttag känns inte bra. Nu återstår det att se om det kommer några grejer. Frakten är oavsett vikt ca 200 sek 21.95 euro.

Bodoe skrev:
Eller så kan man handla här: http://www.mc-depan.com/

Dessa verkar sälja hela Louis sortiment!

Jag har varit i deras butik som ligger i ett industriområde i Staffanstorp utanför Malmö. De tar hem hela LOUIS sortiment med ordentligt påslag. Förra gången köpte jag ett kedjenitningsverktyg a 39 Euro direkt från Louis som mc-depan ville ha 655 kr för. 39 euro = ca 360 kr tillkom frakt då 19 euro(9,30 i kurs just då). Totalt 540 kr istället för ca 800( 655 + 150 i frakt o PF-avgift).

Dock som bivven säger handla direkt från Louis räkna inte med problemfrihet.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman