Häftig R1:a på blocket

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
Detta är alltså inte min hoj. Jag känner inte killen som säljer den och har absolut inget med den att göra. Ska dessutom inte köpa den eftersom jag inte har så mycket pengar.

MEN...

Tyckte den var häftig och det är väl någon här på SPorthoj sopm äger den skulle jag kunna tro:
http://www.blocket.se/vi/9075524.htm?ca=23_8_s

7778606675.jpg

7704176632.jpg

7712699951.jpg

ägaren la upp en tråd med innan han har ju precis byggt klart den men måste sälja den tror han skulle plugga eller flytta..vädrigt snygg iaf

Härligt när man lägger ner sådär sjukt mycket tid på en cykel för att sedan texta 'IN TAKE' på luftintaget. :näsblod

Nötter..

Plåtniklas skrev:
2421701 Härligt när man lägger ner sådär sjukt mycket tid på en cykel för att sedan texta 'IN TAKE' på luftintaget. :näsblod

Nötter..

He,he, joo, det var ju en miss.. Fasen vad man skulle gräma sig när man blev varse om tabben, om man hade gjort det själv d.v.s, (vilket i.o.f. är tämligen osannolikt ;) :)

/Skinnpåven

Briljanto skrev:
2421614 jag tycker den är ful som satan..

men för er andra hormonstinna snubbar som nyss gjort lumpen måste detta vara en gudagåva ju....

Jag gjorde aldrig lumpen och tycker att man ska lägga ner militären. Bara för den sakens skull så kan jag väl tycka att killens hoj är fin och att det verkar som om han lagt ner mycket tid på den (förutom luftintagen då:näsblod ).

Vapor skrev:
2421895 Jag gjorde aldrig lumpen och tycker att man ska lägga ner militären. Bara för den sakens skull så kan jag väl tycka att killens hoj är fin och att det verkar som om han lagt ner mycket tid på den (förutom luftintagen då:näsblod ).

hehe, absolut...

alla får tycka vad dom vill?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back