Häckla Humlan/FET?

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Efter en intern uppgörelse så har jag fått äran att komma på en valfri text att sätta på Humlans hoj eller kanske hjälm. Eftersom jag vill dela med mig av min njutning så tänkte jag att folk kunde få hjälpa till att sammanfatta en text alternativt bara komma med bra förslag!

Mitt eget förslag lyder ungefär så här: ” Skörbjugg, E4:an och Drivers Dog har byggt denna kropp”

/S.Vartfot

Då måste väl jag få sätta nått på din hoj din slö-häck ;)
Eller var det vi två mot Humlan... Känns inte lika spännande för mig att sätta nått på hans hoj då jag själv måste köra den en hel del :)

Det ska va enkelt jag kom jag såg jag segrade över Humlan

Annars är ju Oscars Bitch en självklart dekal

Då måste väl jag få sätta nått på din hoj din slö-häck ;)
Eller var det vi två mot Humlan... Känns inte lika spännande för mig att sätta nått på hans hoj då jag själv måste köra den en hel del :)

Du och jag?!?! I never ever make deals with syntare!!!!

Kan du inte komma på nåt bra? Liiite beige att låta nån annan hitta på din slogan.....
Till övriga i tråden som kände att ni tvunget måste kasta pil i tält; Det blir ett sant nöje att köra i helgen......

Kan du inte komma på nåt bra? Liiite beige att låta nån annan hitta på din slogan.....
Till övriga i tråden som kände att ni tvunget måste kasta pil i tält; Det blir ett sant nöje att köra i helgen......

Gubbe! Du kan ju förbereda en dekal till mig som du får klistra på om du kör fortare...

Vadslagning om placering i helgen? Vi slår er garanterat:tummenupp
En lättkörd omekad 600 kubikare körd av tre elitförare VS en övermekad 1000 kubiks däckätare som körs av tre hormonstinna gubbar.

Jag sätter mina pengar på team Zweitakt.

En lättkörd omekad 600 kubikare körd av tre elitförare VS en övermekad 1000 kubiks däckätare som körs av tre hormonstinna gubbar.

Jag sätter mina pengar på team Zweitakt.
Hormonstinn?!?!?!? GUBBE?!?! Naä, knappast va?! :mad: Det här ställer jag mig tveksam till .. :) Väldigt otränad möjligtvis..! :D Sen har åtminstonde Oscar rätt taskig statistik vad det gäller att va snabbast på samma bana vid samma träning/racetillfälle gentemot mig.. :tungan

Fan, många varv blir det... (Förhoppningsvis) :gnissla

Hormonstinn?!?!?!? GUBBE?!?! Naä, knappast va?! :mad: Det här ställer jag mig tveksam till .. :) Väldigt otränad möjligtvis..! :D Sen har åtminstonde Oscar rätt taskig statistik vad det gäller att va snabbast på samma bana vid samma träning/racetillfälle gentemot mig.. :tungan

Fan, många varv blir det... (Förhoppningsvis) :gnissla

Var lugn, dom har inte en chans mot oss:pannkyss

Var lugn, dom har inte en chans mot oss:pannkyss

Du din övergödda cirkussäl, det är DINA och MINA tider som ska jämföras. Om ni inte vinner över oss i det totala racet så borde ni fan lägga ner team FET!

Sen har åtminstonde Oscar rätt taskig statistik vad det gäller att va snabbast på samma bana vid samma träning/racetillfälle gentemot mig.. :tungan

1.02,7

Last edited:
Du din övergödda cirkussäl, det är DINA och MINA tider som ska jämföras. Om ni inte vinner över oss i det totala racet så borde ni fan lägga ner team FET!

1.02,7

Modigt att utmana en nybliven a-förare när man är regerande sm-tvåa i 250:arsele

Då blir jag väl tvungen att köra ifrån dej, helt enkelt. Gissa om jag kommer att njuta av det!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman