Gynnings kolumn

Eeeehhhh....?

"Den nya innedrogen i sommar heter ”Explosion”. En av mina gamla Ibizavänner vill inte ta den på grund av det töntiga namnet. Själv vill jag inte ta den eftersom ingen vet vad den innehåller."

-Om hon hade vetat vad det var, då hade det varit helt ok?

"Jag åker därifrån med en tanke bultande i mitt huvud: Tack gode gud att jag inte vill vara en del av detta liv längre."

-Ändå satte hon sig i Range Rovern och gjorde dom sällskap efter att klubben stängde?

Vilken tragisk människa. Hon hänger i med näbbar och klor för att fortfarande vara en del av "det fina folket" samtidigt som hon direkt efter tillnyktring drabbas av en slags bakfylleångest eftersom det hon nyligen deltagit i inte är förenligt med hennes två månader gamla "nya jag" som faktiskt är på riktigt den här gången.

-Kan hon inte bara ta en överdos och dö...?

Haha, hur gammal är hon? Typ 30 o skryter om att hon mognat till ungefär samma nivå som vi andra va när vi va ungefär 13.

Tycker mest synd om tjejen...om hon tror att det räcker med att klippa håret och sluta visa pattarna i Moore för att folk ska respektera henne så har hon en hel del självrannsakan kvar att göra. Men hon är ambitiös iaf....funkar det inte med tv och kolumner i skitblaskor på Aftonbladet så kan hon ju alltid ringa Brinkenstjärna...:rolleyes: :D

"Den nya innedrogen i sommar heter ”Explosion”. En av mina gamla Ibizavänner vill inte ta den på grund av det töntiga namnet. Själv vill jag inte ta den eftersom ingen vet vad den innehåller."

http://en.wikipedia.org/wiki/Methylone

så nu var den uråldriga hemligheten avslöjad :rolleyes:

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm