Gym på hisingen?

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
fettvalkarna är nu ett fakturm, jag måste börja gymma.

jag letar efter ett gym på hisingen, nära backaplan och är inte ute efter ett stort flashigt gym med massa maskiner, bubbelpol och annat krams utan ett vanligt gym med lite skrot (typ källargym).

finns det?

Kör på Sportlife. Kolla på Sportlife.se för att se var o vilken av dessa som passar dig. Finns överallt i sta(centralt)n, hisingen osv. Men vill du bli lika tuff o biffig som jag:yoparty så börjar du kickboxning!!!:tummenupp

Bor du kvar i Tuve?
Det närmsta isf, på gångavstånd är ju det kommunala gymmet som ligger vid Tuve-vallen.
http://www.goteborg.se/wps/portal/tuvevallensgym

Själv är jag borta på Sankt Jörgen park resort och tränar, men där finns en massa bubbelpoolar, bastu och annat flashigt bös ;)

Friskis & Svettis har ett bra gym på Eriksberg. Dom har även anläggningar på en massa andra ställen i stan. Man får grymt mycket för pengarna på friskis. Det är sjukt hur mycket de andra tar!

jo, perfekt läge och pris, men det är så tokigt trångt där :/

Har bara sprungit/ cyklat förbi där, aldrig varit inne då hela park-området utanför lockar mer till träning och dessutom är helt gratis! :yoparty

Har bara sprungit/ cyklat förbi där, aldrig varit inne då hela park-området utanför lockar mer till träning och dessutom är helt gratis! :yoparty

tyvärr är jag ingen springpojke så det är gym som gäller för min del :rolleyes:

Sportlife Backaplan är riktigt bra tycker jag. Ser kanske inte så kul ut utifrån men det är rätt stort och fräscht. :tummenupp

sportlife backaplan verkar ju vara det som gäller. får ta och testa där en gång efter jul & nyår..

Back