Gyllene, falska biljetter??

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld... :(
Halloj, som vanligt har man varit seg och missat köpa biljetter och nu äre slutsålt! :huvet Men som tur är finns ju blocket, lite dyrare men vafan det är det värt.
Till frågan: Behöver man vara orolig för att få fejkade biljetter? hänt någon förr?? Om risken finns, hur kan man kolla upp att de man köper är ok? tex ringa bilett direkt kanske?

Kanske finns nån här tom som har sisådär 5-6 biljetter över (stadion, e-tuna eller örebro), längs fram.. ska man betala 500 pix så ska det va det bästa! :yoparty

för 500:- får du kanske en biljett ca 1km från scenen.. Priserna på blocket börjar väl runt 800:-?!

Suomalainen skrev:
Halloj, som vanligt har man varit seg och missat köpa biljetter och nu äre slutsålt! :huvet Men som tur är finns ju blocket, lite dyrare men vafan det är det värt.
Till frågan: Behöver man vara orolig för att få fejkade biljetter? hänt någon förr?? Om risken finns, hur kan man kolla upp att de man köper är ok? tex ringa bilett direkt kanske?

Kanske finns nån här tom som har sisådär 5-6 biljetter över (stadion, e-tuna eller örebro), längs fram.. ska man betala 500 pix så ska det va det bästa! :yoparty

Pruta utanför istället, då kommer du ner i pris istället för upp. Vänta tills musiken börjar, då rasar priserna. Första låten kan man missa...

Markus skrev:
Pruta utanför istället, då kommer du ner i pris istället för upp. Vänta tills musiken börjar, då rasar priserna. Första låten kan man missa...

:fakta

Jag såg Kiss när dom var på Stadion för 60:- Då kom jag in precis när Kiss började lira första låten. :yoparty

Missade alltså bara förbanden

Lartes skrev:
:fakta

Jag såg Kiss när dom var på Stadion för 60:- Då kom jag in precis när Kiss började lira första låten. :yoparty

Missade alltså bara förbanden

Jooo, visst går det alltid att göra kap. Men vi ska boka hotell och sånt så det kan vara skönt att ha allt klart.

Fick för övrigt precis tag på 4 st ståplats längst fram för 450:- :banana Förfest på hotell sergel plaza för dom som vill!! :yoparty

Suomalainen skrev:
Jooo, visst går det alltid att göra kap. Men vi ska boka hotell och sånt så det kan vara skönt att ha allt klart.

Fick för övrigt precis tag på 4 st ståplats längst fram för 450:- :banana Förfest på hotell sergel plaza för dom som vill!! :yoparty

Jag ska man boka saker & ting så kan det vara skönt att ha allt klart :banana

Har 2st till salu i Halmstad den 15 juli kl 19. Tror inte jag kan gå :(

Någon som är intresserad? = PM

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back