Guy Martin till Top Gear?

mm såg det men skulle ändå bli fel. Även om jag gillar Guy Martin och hans program väldigt mycket så skulle det inte vara Top Gear utan det gamla gänget.

Guy Martin själv kommenterade nyheten med att det är intressant att få sådan information av tabloiderna.

mm såg det men skulle ändå bli fel. Även om jag gillar Guy Martin och hans program väldigt mycket så skulle det inte vara Top Gear utan det gamla gänget.

De lär ändra hela upplägget såklart. Tror Guy skulle passa perfekt i en variant av Top gear där det finns inslag av hans gör-det-själv-prylar.

Om han är klar för programmet lär de inte släppa nyheten för TT. Katastrof-PR om han inte skulle återvända från ön...

Någon som skildrar RR som lika kul som att se gräs växa ska alltså recensera bilar och allt samtidigt som han ska prata förståeligt....
Dock så går alla att köpa vilket är precis vad som hände med hans bok.

Philip Glenister är bra och har mycket att tillföra. Top Gear kan bli bra. Det tidigare formatet var underhållande, men började kännas lite uttjatat.

Till och med Aftonbladet har ju skrivit om detta för någon vecka sedan, i samband med att Guy utreds för en lindrig fortkörning. Den som vill får googla själv, jag vägrar att lägga upp länkar som ger skymningspressen fler klick.

Guy Martins egna program är grymt sköna. Kolla på Guy builds a boat och när han försöker slå rekord. Rekommenderas :tummenupp

Tror dom allvarligt talat att det skulle gå bra att byta från en egensinnig progamledare till en annan?

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back