gustavsbergsmässan

bard

Måste fixa ett cafeobjekt!
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
SUZUKI GSXR1100-89
Är det nån som vet om det blir nån mc-mässa i gustavsberg i år?
Eller om nån annanstans i närheten för oss stockholmare...

Jag luskade runt lite för nått tag sen, men då stog det inget om det på deras hemsida iaf. Det känns som att det inte kommer att bli någon där, eller i Sollentuna heller för den delen. Vi borde ha fått veta det i klubben också, men jag har inte hört ett knyst där heller.

det blir väl nästa år...

det är väl bara att vänta till älvsjömässan nästa år!? :huvet
/j

Med tanke på hur jäkla usel mässan var i Gustavsberg så har jag svårt att tänka mej att den någonsin kommer att arrangeras där igen. Och skulle det göras det, så sätter åtminstonde aldrig jag min fot där igen.

Sollentuna kommer heller inte att ha mc-mässa fler ggr, då de har för liten plats för det numera. Enligt uppgift är det något bilföretag som har en stor del av mässhallen, konstant.

En bild jag hittade på nätet från köerna till mässan i G-berg, hela arrangemanget sööög.

Bifogat

• gustavsberg.jpg
    gustavsberg.jpg
    92.2 KB · Visningar: 93
Håller med om att mässan inte va något vidare men av någon anledning blev jag sugen att gå ändå...

Hoppas väl på att det skulle bättra sig...:rolleyes:

Med tanke på hur jäkla usel mässan var i Gustavsberg så har jag svårt att tänka mej att den någonsin kommer att arrangeras där igen. Och skulle det göras det, så sätter åtminstonde aldrig jag min fot där igen.

Sollentuna kommer heller inte att ha mc-mässa fler ggr, då de har för liten plats för det numera. Enligt uppgift är det något bilföretag som har en stor del av mässhallen, konstant.

En bild jag hittade på nätet från köerna till mässan i G-berg, hela arrangemanget sööög.

Det var ju en handlarmässa. Går ju inte att jämföra med dom stora mässorna GTB eller Stockholmsmässan. Jag behövde nya handskar och lite annat skit, och till det var just denna handlarmässa perfekt. Tom AVA var billiga där :D
(Dessutom var vi där en vardagmorgon då kön var lika med 0)

Det var ju en handlarmässa. Går ju inte att jämföra med dom stora mässorna GTB eller Stockholmsmässan. Jag behövde nya handskar och lite annat skit, och till det var just denna handlarmässa perfekt. Tom AVA var billiga där :D
(Dessutom var vi där en vardagmorgon då kön var lika med 0)

Bla bla bla. Den sööööööög...........................på ett dåligt sätt :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...