GSF 600 Bandit försäkring

To_Xtrem

Deals Gap
Gick med
17 Jan 2004
Hoj
Honda VFR1200F
Är det någon som vet vad hel/halv försäkringen ligger på en sån. Är den utan kåpor billigare än den med halvkåpa?

To_Xtrem skrev:
Är det någon som vet vad hel/halv försäkringen ligger på en sån. Är den utan kåpor billigare än den med halvkåpa?

Jag vet.

Vad det kostar att ha den på mig.
Men som alltid med försäkringar så är det varierande från person till person. Bästa är nog helt enkelt att du ringer runt och undersöker. PMa mig om du vill ha ett regnr.

//Fredda

Ok, tack för svaret. Har funderat på att ringa runt lite och frågar, men
är rädd för att man får ett spel när de säger vad det kommer att
kosta! :huvet

Men du borde ha lite erfarenhet om Bandit 600, är det en bra och trevlig hoj? Är inne på att införskaffa en sån.

To_Xtrem skrev:
Ok, tack för svaret. Har funderat på att ringa runt lite och frågar, men
är rädd för att man får ett spel när de säger vad det kommer att
kosta! :huvet

Men du borde ha lite erfarenhet om Bandit 600, är det en bra och trevlig hoj? Är inne på att införskaffa en sån.

Jag är nöjd. Misstänker att detta kommer bli din första hoj?
Isådanfall är du i precis samma sits som jag var för 2 år sedan. Jag har inte ångrat mig, jag övade, körde upp och har sedan avverkat en säsong normal åkning och en säsong höghastighetsåkning.
Har lärt mig massor om hur man mekar med hojen. Marknaden för "customize" delar till banditen är inte direkt liten, så vill du göra den personlig kommer det knappast vara något problem.

Som första hoj är jag mycket nöjd, jag tror innerst inne som många andra här på detta forum att det är vettigt att köra in sig åtminstone en säsong med en klass 7> hoj för att inte skita i byxorna när man inser att man kanske inte var så duktig som man trodde.

Det är inte en bra hoj för höghastighetsåkning, fjädringarna är katastrof och du hänger inte med de lite skarpare 600orna som finns ute idag.
Men som första hoj, eller en hoj du vill kunna ta även när det regnar, perfekt!
Jag avser behålla min ett tag till iaf, vill inte ha klass 7 hojen ståendes utanför jobbet på dagarna.

//Fredda

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...