FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Tjejer är livsfarliga.
Mattias skrev:Tjejer är livsfarliga.
Mattias skrev:Jag tycker iofs att hon var lite dum. Först tar hon hem sin lilla porriga kompis och föreslår en trekant, sen blir hon arg när han går in för det med liv och lem (liv och lust kanske det heter). Det kunde hon ju ha räknat ut med arslet och en bit krita att han hellre skulle trycka på den lilla godingen.
Message to women: Ta inte med en snyggare tjej än du själv om du vill leka trekantleken. Du kan bli tvungen att ta till kniven.
akora skrev:Akora = Kille 20 år från örebro![]()
*vislar*kjuze skrev:Var det du?
akora skrev:*vislar*![]()
Åhh du din! Förstör nu inte för oss andra här!Mattias skrev:Jag tycker iofs att hon var lite dum. Först tar hon hem sin lilla porriga kompis och föreslår en trekant, sen blir hon arg när han går in för det med liv och lem (liv och lust kanske det heter). Det kunde hon ju ha räknat ut med arslet och en bit krita att han hellre skulle trycka på den lilla godingen.
Message to women: Ta inte med en snyggare tjej än du själv om du vill leka trekantleken. Du kan bli tvungen att ta till kniven.
Stoffer är en klok man, kvinns, följ nu rådet, det är jätte, jätte sant alltså...stoffer skrev:Åhh du din! Förstör nu inte för oss andra här!
Message to women: Ta med vilken tjej som helst, helst en fotomodell eller två, när du ska leka trekant. Han kommer ändå att vilja ha dig!
![]()
Får jag citera dig på det? Ähh, det gjorde jag redan, läs min signaturMaverick_ou812 skrev:Stoffer är en klok man, kvinns, följ nu rådet, det är jätte, jätte sant alltså...
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |