Gruppköp av kvalitets-pocketbikeskor, finns intresse?

Farstamannen

M-U-G-G MC
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
tramp
Skor%20mm.004.jpg

Allmänt:
Nu när alla köper pocketbikes så behöver många av er säkert skor också?
Det behöver iaf jag, så jag håller på att "pejlar" intresse för ett gruppköp av pocketbike-skor. Funkar nog utmärkt för er med moppar men som inte har ett par schyssta pjuck.

Skorna som är aktuella är riktiga kvalitetsskor från Italien. Märket heter StylMartin och dom är gjorda i läder.
Och ett par schyssta skor är ju ett måste om man skall köra hoj/moppe/minimoto, annars kan det sluta riktigt illa.

Om jag märker att intresse finns så fixar jag en beställnings-sida snarast, så att beställningen kan skickas så fort som möjligt till Italien.

Skorna:
Skorna är formade efter foten och man sitter som i ett skruvstäd och kvalitén är något i hästväg, det kommer ni känna direkt :).
Dom är sköna, snygga och dem sliders som följer med är utbytbara.
Mer info kommer snarast.

Tillfälle kommer dessutom ges att TESTA SKORNA, INNAN BESTÄLLNING !!
Dem allra flesta storlekar kommer finnas tillgängliga att testa.
Detta skiljer sig från alla andra gruppköp jag har stött på tidigare.

Pris:
Preliminärt pris, vid gruppköp: 890:-
Pris i butik: 1200-1300:-
(Om dessa skor fanns i stor butik, liknande Yamaha Center eller MC-varuhuset skulle priset troligen ligga mycket högre ! )

Detta är inklusive frakt plus alla andra tänkbara avgifter.
Betalning sker, som vid alla andra gruppköp, i förskott.

Notera:
Detta gruppköp riktar sig till Stockholmare, eller ni som kan ta er hit för att hämta skorna.
Detta för att hålla nere priset och arbete med distribuering till olika platser.

Eventuellt kan jag ordna så att folk från övriga Sverige kan vara med i beställningen. Detta endast om ni har chans att gå ihop flera stycken så att jag kan skicka ett större antal skor till en adress.
Eller om någon skulle vilja ha ett större antal skor själv så funkar det också.
Då tillkommer dock ytterligare en avgift, beroende av antal skor som skall skickas.

Så anmäl erat intresse här ni som kan gå ihop ett flertal personer, så jag får veta hur intresset är utanför Stockholm också.

Leverans:
Tid för leverans beror helt på hur många som är intresserade, vågar inte uttala mig om hur lång tid det rör sig om. Borde iaf vara en bit mindre än det tar att beställa och få våra pocketbikes/minimoto.

Skorna hämtas ut av er själva i en butik i Sthlm mot uppvisande av legitimation.

! OBS OBS OBS !
Om tillräckligt intresse finns för någon annan modell i StylMartins sortiment så kan den modellen tas in i samma beställning.
Bara säga till.
T.ex. håller jag på att kolla upp deras modell kallad: "New Best Driver".
Perfekt till alla er/oss wannabe Schumacher här i landet.

Bilder:
http://www.maxat-racing.com/Style martin/Skor mm.001.jpg
http://www.maxat-racing.com/Style martin/Skor mm.002.jpg
http://www.maxat-racing.com/Style martin/Skor mm.003.jpg
http://www.maxat-racing.com/Style martin/Skor mm.004.jpg

Länk till tillverkaren:
http://www.stylmartin.com/stylmartin.html

Summa-summarum:
Anmäl intresse och sprid detta till andra som kan vara intresserade så jag kan förverkliga detta köpet. :tummenupp
Ni får gärna tipsa era polare med minimotos/pocketbikes och moppar om detta gruppköp. The more the merrier. :banana

PS. Swedie har tillåtit mig att göra denna intresseanmälan. DS.
Notera; Detta är ingen bindande beställning el. dyl., bara en intresseanmälan så jag vet om jag bör lägga ner tid på att göra hemsida för beställning, information, mm.

Vänligen,
Niklas.

Last edited:
Nu vet jag inte hur det är tänkt att visa intresse så jag gör som vanligt!

En lista!

1. Bodoe, 1 par
2.
3.
4.

Bodoe skrev:
Nu vet jag inte hur det är tänkt att visa intresse så jag gör som vanligt!

En lista!

1. Bodoe, 1 par
2. Nej tack, inte jag..
3.
4.

Hur långt skall dessa gruppköp gå? :va
Detta kan väl aldrig gå hem, dojor, och för nästan priset av en halv kinesmoppe..
Men för all del, lycka till med projektet..

Hultan skrev:
Hur långt skall dessa gruppköp gå? :va
Detta kan väl aldrig gå hem, dojor, och för nästan priset av en halv kinesmoppe..
Men för all del, lycka till med projektet..
SKorna måste väl inte användas i sammband med pocketbikekörning?! Det är ju vanliga hojskor fast låga! Aldrig sett sådana förut?

Jag är intresserad för att ha praktiska skor vid körning med minimoton och när jag använder MCn som transportfordon och inte vill gå runt med stövlar när jag inte kör!

Bodoe skrev:
SKorna måste väl inte användas i sammband med pocketbikekörning?! Det är ju vanliga hojskor fast låga! Aldrig sett sådana förut?

Jag är intresserad för att ha praktiska skor vid körning med minimoton och när jag använder MCn som transportfordon och inte vill gå runt med stövlar när jag inte kör!
Ok, kör på!

Varför inte?
Om man hade tänkt lite innan man köpte kina-moppen så förstår man jue att det kommer kosta lite utrustning också. Om man inte redan har utrustning som funkar dvs.

Fossingarna är ju värdefulla, inte kul att paja anklarna el. någe dyl.

Glömde nästan mig själv (!).

1. Bodoe, 1 par
2. platniklas, 1 par
3.
4.

Jag är nog på, är det endast den där modellen på bilden? Det fanns ju samma sko fast med mer skydd på.

När blir detta köp aktuellt om intresse finns. Är det till våren eller ?

Det är väl inte så schysst att länka till bilder på den svenske importörens hemsida som dessutom är medlem i sporthoj? :va

Torkel skrev:
Det är väl inte så schysst att länka till bilder på den svenske importörens hemsida som dessutom är medlem i sporthoj? :va

Såg att de tog 1 200 Kr för skorna, så 300 under priset nja inget bra gruppköp. Kan nog lova att man kan plocka hem ett par skor utan problem från leverantören i italien för samma summa som detta gruppköp.

Det hade flera snygga skor, dessa måste också fungera utmärkt till vanlig mc körning också.

Den skon vi kan få köpa har lite mer skydd, ja.
Den på bilden är en tidigare årsmodell. Dock samma samma sko i grunden.
Nya bilder kommer snarast möjligt (finns f.ö. på StylMartins hemsida).

Detta görs i ett samarbete med Maxat Racing-butiken, så inga problem uppstår. Även så ni kommer få möjlighet att testa skorna och olika storlekar innan slutgiltig beställning.
Något annat sätt går inte att ta in skorna på då Maxat är generalagent för StylMartin.

Jag kommer använda dessa skor till annan körning än just pocketbikes, så jag ser ingen anledning att ni andra inte skall kunna det :) .
Det finns, som jag skriver, ev. möjlighet att ta in andra modeller om tillräckligt stort intresse finns. Maila/PM'a isf mig så kan jag räkna på pris, osv, om flera intressanter finns.

Köp kommer ske så fort som möjligt, om intresse finns kommer ev. ett nytt gruppköp komma, dock verkar inte intresset vara så stort nu, dvs jag gissar på mindre intresse sen om vi redan tagit in till dem som nu kommer vilja ha.

Och 300 kr är alltid 300 kr?

Så skriv upp er på listan om ni vill ha, illa kvickt :fyllisar .

Vänligen Niklas.

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...