GUZZ
Medlem
- Gick med
- 8 Sep 2003
- Hoj
- 1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Är det några i S-vall som ska köpa minisar schysta priser 1950:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
988R skrev:Är det några i S-vall som ska köpa minisar schysta priser 1950:-
ICEbreaker skrev:Vad är det för märke,v kyl,cc osv???
988R skrev:Är det några i S-vall som ska köpa minisar schysta priser 1950:-
nä,det ä klart att det bara är en skitgrej,men va fan,lite kul kan man säkert ha med denTomasol skrev:Vill bara säga att det här inte är riktiga minimotos utan mer av typen dinkitoy hoj/minimoto. Det finns en sån där här i stan då det är en kille som säljer/ska börja sälja dom för 8000:- En jobbarkompis hade den på jobbet för nån vecka sen så man provsatt lite och så men provkörde den inte men den verkar inte direkt rapp/snabb=no weelies 0-50 på 10 minoootaaa kanske![]()
fast man sitter bättre på den (när man är lång) än på en riktig minimoto=sämre markfri gång och chassit såg billigt ut men den är ju billig
![]()
Skulle funka som depåmoppe men nån riktig räser tyckte jag att det inte verka vara. Jag skulle hellre lägga pengarna på en beggad riktig minimoto.
superbeast skrev:då har man beställt en minimoto dåblir kul att se hur länge den håller med en tjockis på
fudpucker å pär grip har åzå beställt men dom kör man ju ifrån lätt,större fugge å lite hemma portning bara
![]()
eat my shortsFudpucker skrev:Jag kommer att vinna lätt! Du kan trimma hur mycket du vill men jag kommer ändå att susa förbi dig LÄTT! Jag vägerju 90 kilo mindre dessutom!
Vi måste ju fixa ett lokalt minimotomästerskap till våren! Hyra gocartbanan o reeejsa!!
BornForTheRoad skrev:Har köpt en nu jag oxå... Kan ju bli riktigt skoj!!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |