Gripsters vilka har testat

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Vaffö inte testa kardborre i röva mot sadel, de e ju meningen att hålla sig på hojen typ i böjarna :näsblod

Jag har't på italienskan (den som ser lite slätare ut), rockar benhårt, men allt som ger friktion, kommer nöta (det har tagit lite färg av skinnstället på insida knä).

Ovärderligt på duccen med den smala tanken, innan gripsterpadsen så var det närkontakt mellan tank/klockspel vid varenda inbromsning...hur man än knep ihop knäna.

Jag har't på italienskan (den som ser lite slätare ut), rockar benhårt, men allt som ger friktion, kommer nöta (det har tagit lite färg av skinnstället på insida knä).

Ovärderligt på duccen med den smala tanken, innan gripsterpadsen så var det närkontakt mellan tank/klockspel vid varenda inbromsning...hur man än knep ihop knäna.

E Ducce konstruerad för å köras av tanter måntro? :D

Hmm, de finns ju självhäftande möbeltassar å andra skydd i olika utföranden som säkert skulle fungera :)

/Oppfinnar-Jocke

Last edited:
...gripsters-arna kostade under 500 direkt från techspec, så att säga "gratis". :)

Millen var lite likadan, men inte fullt så extrem, twinnarna blir smala över tanken, och profilen är väldigt "rak" - de hjälper till som fan att låsa knäna på med vid lite aktiv kurvtagning med, att trycka upp knät och låsa det i tanken. :)

Rocknrollprodukt helt klart.

...gripsters-arna kostade under 500 direkt från techspec, så att säga "gratis". :)

Millen var lite likadan, men inte fullt så extrem, twinnarna blir smala över tanken, och profilen är väldigt "rak" - de hjälper till som fan att låsa knäna på med vid lite aktiv kurvtagning med, att trycka upp knät och låsa det i tanken. :)

Gripsters verkar grymt men förfular ju tyvärr ganska mycket... Vad ska tjejerna på Café Kajen säga? :D :tuttar

Cheyerna på kajfiket tycker det är fult med skrapade knäpuckar med, vad vet de? :confused: :D

Då får ni handla lika puckar som jag har så skrattar dom åt er iaf :gnissla

Ok blir till att testa den släta som inte ser ut som nånting från B-tema då :D

Last edited:
Det går ju att limma en skinbit på insidan knät på stället så slipper man problemet med att det nöts / går hål på stället om man tex har stompgrips. jag testade "slippapper-modellen" och det vart ett rätt fint hål i stället innan jag han upptäcka det och slita av skiten.

Det går ju att limma en skinbit på insidan knät på stället så slipper man problemet med att det nöts / går hål på stället om man tex har stompgrips. jag testade "slippapper-modellen" och det vart ett rätt fint hål i stället innan jag han upptäcka det och slita av skiten.

Kalas info blir till att fixa när nya stället kommer i brevlådan :P

Har provat en offroadhoj med biltemas gummiduk och dubbelhäftande tejp. Var bra grepp mot byxorna men vet inte hur mkt det nöter mot ett skinnställ. :va Kanske inte det snyggaste men det ska ju vara funktion före design. :fakta

Det bästa är ju helt klart att modifiera tanken. Kolla tex på yamma szr660, så ska det se ut. Men får jag gissa så är det väl inget som kommer på fråga...

1359_0_1_2_szr%20660_Submitted%20by%20anonymous%20user..jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...