Grilleken Hjärnap 10,30 15/5!

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
Med risk för att konkurrera med Götteturen söderut, så undrar jag om det är någon mer än jag som är sugen på en tur runt västersjön!?
Med alldeles för kort tidsvrist tänkte jag iaf att de som är sugna kan ses där redan halv elva (10,30)!
Hoppas på någon sorts uppslutning, men annars får jag väl skylla mig själv som är ute i sista minuten och köra själv! :huvet
För folk som eventuellt ej hittar! Ta motorvägen E6an mot ängelholm avfarten norr om ängelholm och där ser ni det mytomspunna grillköket GRILLEKEN!

Varför kör man där?

Kör man fort så att det är roligt kör man ut i skogen när man får plötsligt möte i en kurva och kör man som man bör så är det bara tråkigt.

Vägen runt sjön är inte helt hundra direkt, jag har åkt av rätt illa där o sen dess är det lika bra att följa de flesta hastighetsgränser som råder anser jag.

Det är ett direkt spel med livet att köra fort vid Västersjön. VV har lagt ut en del klistergrus här&där som jag gick bet på - så var försiktig, känns lönt sen att sitta i ett träd =/

Benke skrev:
Med risk för att konkurrera med Götteturen söderut, så undrar jag om det är någon mer än jag som är sugen på en tur runt västersjön!?
Med alldeles för kort tidsvrist tänkte jag iaf att de som är sugna kan ses där redan halv elva (10,30)!
Hoppas på någon sorts uppslutning, men annars får jag väl skylla mig själv som är ute i sista minuten och köra själv! :huvet
För folk som eventuellt ej hittar! Ta motorvägen E6an mot ängelholm avfarten norr om ängelholm och där ser ni det mytomspunna grillköket GRILLEKEN!
Jag förmodar att det var du som hade ringt till mitt jobb & frågat efter mig =)

Benka saknar bara mig. men jag lovar att det blir mucket hojakning när jag kommer hem. drar till danmark för sista spelningen i morgon, sedan bär det hemat i övermorgon. seg tur att kora dock, fran fucking frankfurt.
haj..........magnus

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back