Grattis Sweedo på födelsedagen!!

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Grattis älsklingen!! :kär :kär :kär

Det Sweedo inte vet är att han ska få en resa till Bryssel av mig i present. Just nu står han i duschen och vet INGENTING! :hihi Allt är packat och klart och femstjärnigt hotell är bokat :tummenupp Jag har fixat allt i smyg, och jag hoppas han blir glad :)

Så om en halvtimme bär det iväg! Jag har lurat i honom att vi ska åka iväg och hämta hans present, men i själva verket tänker jag köra till flygplatsen :D

Så han lär inte se tråden förrän imorgon när vi e tillbaka, så ni kan spamma på bäst ni vill här... Återkommer med rapport imorgon!

Grattis gamling!Hoppas resan blir lyckad,5-stjärnigt låter ju bombsäkert iofs. :tummenupp

Hade jag en tjej som gjorde så skulle jag bli hustrumisshandlare.

Edit: För att utveckla lite då... I min enfald skulle jag tro och hoppas att hon köpt en japansk motorcykel för att ersätta den brittiska, sorgliga ursäkt till mc jag hade haft stående på depåstöd sen augusti. Sen fortsätter hon till Arlanda och vi ska åka till Bryssel?! Men shit, kvinna! Get your priorities straight! Vafan gör man i Bryssel, liksom?!

Edit II: Jaha, bara över natten. Bra, för då kanske det finns pengar kvar till hoj. DÅLIGT, för att det måste ha tärt hårt på MC-kassan bara för att åka och sova nånstans. (Jo, jag fattar att sova inte står på dagordningen. Eller nattordningen.)

Kvinnor kommer aldrig att förstå män och tvärtom, så är det bara.

Edit III: Ja, grattis då för fan.

Grattis Sweedo!

Du kan skriva av dig här sen om hur värdelös presenten va. :D :rolleyes:

Grattis gamle man. Hoppas du får det roligt. :cpparty

STORT grattis på födelsedagen grabben! :fyllisar Hoppas det blev en trevlig resa!

/B

Last edited:
Grattis i stora lass och hoppas du njutit av resan

Tack allihopa!

Nyss hemkommen lite smått chockad efter att ha blivit "kidnappad".

Vi har haft en kanonhelg med fint väder, god mat och framför allt god öl.

:Bugar Tack Polly för ett finfin överraskning och att du vill bli min fru. :Bugar

Sweedo skrev:
Tack allihopa!

Nyss hemkommen lite smått chockad efter att ha blivit "kidnappad".

Vi har haft en kanonhelg med fint väder, god mat och framför allt god öl.

:Bugar Tack Polly för ett finfin överraskning och att du vill bli min fru. :Bugar

Grattis gubbe! Snart e det min tur :( Kul idé att kidnappa!!!

*/ ?>
Back